streda, 30. októbra 2013

Mesačná chvastačka #1

Autorom tohto meme je Judit.

Cieľom je pochváliť sa novými prírastkami vo vašej knižnici. 


Hlásim sa so svojou prvou Mesačnou chvastačkou! Toto meme by som chcela aktualizovať každý mesiac (ak mi nejaké knihy pribudnú). V tomto mesiaci mi na poličke pribudli tri nové knihy. 



Prvou je kniha Serafína od Rachel Hartman, ktorú som získala ako recenzný výtlačok od vydavateľstva Fragment a veľmi sa jej teším. Má naozaj krásnu obálku.
Knihu mám už prečítanú aj zrecenzovanú.



Ďalším prírastkom do knižnej rodiny je Kacír a bosorka od Philippy Gregoryovej. Už dlho som si na ňu brúsila zuby a konečne som sa jej dočkala. 
A poslednou knihou je kniha Deti búrky taktiež od Philippy Gregoryovej; je to pokračovanie Kacíra a bosorky. Za poskytnutie tejto knihy ďakujem vydavateľstvu FortunaLibri

To je odo mňa všetko, aspoň v tomto príspevku. :-) 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára