pondelok, 7. októbra 2013

Štedrosť knižnice #1

Autorom tohto meme je Maťa.

Cieľom je pochváliť sa úlovkami z knižnice.


So svojimi najčerstvejšími úlovkami som viac ako spokojná! 
Konečne sa mi podarilo uchmatnúť si Výnimočnú od Kristin Cashore a už sa na ňu veeľmi teším! 

Na knihu Chalpec Nikto od Allena Zadoffa som natrafila len tak náhodou a zaujal ma jej obsah, tak som zvedavá, čo sa z toho vykľuje. 

A napokon Putovanie večnou nocou od Veronici Rossiovej, pokračovanie série Pod vraždenou oblohou, ktoré je na blogu už zrecenzované

6 komentárov:

  1. Výnimočnááá, jedna z mojich najobľúbenejších kníh. :D Dúfam, že sa ti bude páčiť =)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Práve ju mám rozčítanú a zatiaľ spĺňa vysoké očakávania, ktoré som na ňu kládla počas dlhých týždňov, čo som na ňu čakala :D

      Odstrániť
  2. Z Chlapca nikto bude nejaká recenzia?? :3 Som zvedavá o čom to je :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Samozrejme, bude :) len čo ju prečítam, ovšem :D

      Odstrániť
    2. Jasné!
      Počuj, nominovala som ťa do jedného tagu (nájdeš o tom na mojom blogu). Budem rada ak sa zapojíš! :)

      Odstrániť
  3. Ahoj, prepáč, neviem kde ti mám napísať, ale nominovala som ťa do knižného tagu. Budem rada, ak sa zapojíš. http://livefantasybooks.blogspot.sk/ :)

    OdpovedaťOdstrániť