utorok, 29. októbra 2013

Štedrosť knižnice #2

Autorom tohto meme je Maťa.

Cieľom je pochváliť sa úlovkami z knižnice.






Z poslednej návštevy knižnice som si domov doniesla tieto tri kúsky. 

Na Temnú hrdinku od Abigail Gibbsovej som narazila úplne náhodou (nemyslela som si, že to budú mať u nás v knižnici) a už dávnejšie som mala nutkanie si ju prečítať, keďže som na ňu čítala aj ospevujúce recenzie ale aj také, ktoré by túto knihu najradšej zakopali pod holú zem. Práve ju čítam a, nuž, celkom sa mi páči, aj keď má svoje muchy. 
Kniha Kúzla je pokračovaním knihy Krídla a som veľmi rada, že som sa k nej konečne dostala. Prvá časť sa mi celkom pozdávala, a tak sa teším, že si znova oživím tento rozprávkový príbeh. 
A nakoniec Nikto nie je bez viny je zasa pokračovaním knihy Zlodejka duší, ktorú som čítala ešte v júli ale ani neviem ako, k pokračovaniu som sa dostala až teraz. 

2 komentáre:

  1. Temnú hrdinku by som si prečítala :) Chystám sa aj na Nikto nie je bez viny, ale akosi som sa ešte nedostala ani k tej Zlodejke duší :D A Krídla sa mi veľmi páčili, ale dvojka ma vôbec neláka...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Temná hrdinka sa mi aj napriek svojim muchám páčila :D

    OdpovedaťOdstrániť