štvrtok, 31. októbra 2013

Student knihomol 2

Autorom tohto meme je Cathy z blogu Mezi nebem a peklem

Hlásim sa s októbrovým Studentom knihomolom! Takže tento mesiac som prečítala tieto knihy:


1. Veronica Rossiová: Putovanie večnou nocou - 256 strán 

2. Kristin Cashore: Výnimočná - 411 strán

3. Rachel Hartman: Serafína - 356 strán 

4. Allen Zadoff: Chlapec Nikto - 352 strán

5. Abigail Gibbsová: Temná hrdinka - 432 strán 


Dokopy je to za mesiac október päť kníh a 1807 strán. :-) 

Za september to bolo 2214 strán a sedem kníh, takže dokopy za september a október je to 4021 strán a dvanásť kníh. 



2 komentáre:

  1. Pri mne sa tento mesiac plazil v spoločnosti jednej jedinej knihy. Atramentová krv. Už mi chýba iba posledných 60 strán! Hip hip....! Hurá! (A to ešte stále nevyriešila ani jedna jediná zápletka! Iba sa prirábajú ďalšie a ďalšie... ale musím znať, že sú vážne skvelo premyslené)
    Ty počúvaj, samé dobré knihy si dala! :D (som definitívne rozhodnutá, že si Serafínu nekúpim. Že vraj je dej trochu slimáčikovský, takže nič pre mňa. Action, I miss you!) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež mám zopár kníh, kOTré ma otravovali aj celý mesiac :D musíš si to vytrpieť, odčítať... :D Škoda! Večná škoda, keby že si niekde odtiaľto tak ti ju požičiam :D

      Odstrániť