piatok, 22. novembra 2013

Štedrosť knižnice #3

Autorom tohto meme je Maťa.

Cieľom je pochváliť sa úlovkami z knižnice. 


 Milujem našu knižnicu. 
Prvou knihou, ktorú som si dnes vypožičala je kniha Búrka: Uväznený v čase od Julie Crossovej. Mám na ňu zálusk už odkedy vyšla a som straašne prekvapená, že ju u nás v knižnici majú tak skoro. 
Ďalšou v poradí je kniha V pasci z dielne Michaela Northropa. Na túto knihu si brúsim zuby už pekne dlho! Som neskutočne zvedavá, čo je to zač.
A poslednou knihou, ktorú som si dnes domov priniesla je kniha zo série Hľadači duší: Osud od Alyson Noelovej. Štýl písania tejto autorky ma zaujal a stále sa neviem rozhodnúť, či mi sadol alebo nie. Snáď mi k tomu pomôže práve táto kniha. 


2 komentáre:

  1. aj v našej knižnici zvyknem nájsť celkom dobré kúsky, ale až takéto dobré by som tam asi nenašla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máte dobrú knižnicu :) Osud by som si chcela prečítať a k Búrke sa čoskoro dostanem :)

    OdpovedaťOdstrániť