sobota, 30. novembra 2013

Student knihomol 2

Autorom tohto meme je Cathy z blogu Mezi nebem a peklem. 

November bol u mňa veľmi rušným mesiacom. Učenie stále pribúda, choroby striehnu na každom rohu a človek si neoddýchne ani cez víkend! Aj keď sa teším na víkend a na knihu... vždy do toho niečo príde. Takže pevne verím, že december a prázdniny, ktoré nás čakajú mi toto stresujúce obdobie, čo mám za sebou bohato vynahradí! :D 
Tu sú moje novembrové knihy: 


1. Phillipa Gregoryová: Kacír a bosorka - 272 strán

2. Phillipa Gregoryová: Deti búrky - 288 strán

3. Kiersten Whiteová: Nikto nie je bez viny - 346 strán

4. Michael Northop: V pasci - 215 strán

5. Julie Crossová: Uväznený v čase: Búrka - 327 strán

6. William Shakespeare: Hamlet - 232 strán (hej, povinné čítanie :D ale bavilo!) 


Takže, v novembri som otočila 1680 stránok v šiestich knihách. 
Za september, október a november je to dokopy 5701 strán a osemnásť kníh. :-)


3 komentáre:

  1. mala by som sa zlepšiť :D všetci čítajú viac kníh ako ja :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pff! :D Všetci sú lepší ako ja :D Jeden a pól knihy za mesiac ... veru slabota! :D Ešteže mám tuto Peťku, ktorá číta za mňa! :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Aleee, ale sa veľmi nespoliehaj, hej?? :D pekne sa do toho zahryzni a potom keď to dáme dokopy... ja + ty, ty + ja, to bude jedna rozprávka! :D máš december a PRÁZDNINY (KONEČNE!!!!) takže :D a čože za jeden a pol knihy to bolo? Pochváľ sa! :D

    OdpovedaťOdstrániť