utorok, 24. decembra 2013

Je to tady....

Vaše 1239-te prianie k Vianociam od Amazing world of Books


Taaakže... Milí moji blogoví priatelia! Želám Vám tie najsamkrajšie Vianoce, rodinnú pohodu (aj s tými otrepanými klišé a typickou nervozitou, z ktorej pramenia neškodné rodinné hádky), veľa vytúžených kníh pod stromčekom, veľa ponožiek a vlastne veľa všetkého, po čom Vaše srdcia túžia. :-)

No a v novom roku... Kooopec, horuuu skvelých prečítaných kníh a ovšem... nos na dobré knihy! Nech prečítate dvakrát toľko ako tento rok :-) a úplne najsuper Silvester! Jednoducho si to užite! :3


2 komentáre:

  1. Aj tebe :3 Ako dopadol ten váš Ježiško??
    Ozaj... Práve dnes som kápla na to, prečo tie hádky na vianoce vznikajú. To je preto, lebo sa drží pôst.. a vieš, tie blbosti, že uvidíš zlaté prasiatko, keď vydržíš nepapať :D :D ... Keď je človek hladný, potom je aj protivný! :D Takže, tu je prosím pekne to vysvetlenie ... aspoň pre tých, čo dodržiavajú tú tradíciu nepapania ... ostatní sú už potom nakazení.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďak :D dobre dopadol Ježiško :D len stále netrpezlivo čakám na Ježiška alias tetu, ktorý mi má doniesť vytúženú knihuuu :D
      Tiež ma toto napadlo! Patrím medzi nakazených, lebo ja som sa prežralô ešte som len vstalo z postele :D hlava moja deravá :D

      Odstrániť