streda, 15. januára 2014

A koniec Nástrojov smrteľníkov vyzerá takto!


Tak čo vravíte na obálku záverečného dielu Nástrojov smrteľníkov - Mesto nebeského ohňa? 
Mne sa páči len... všímate tú Clary v bielom? Smútočnom rúchu tieňolovcov? To bude masaker! Dúfam, že mi Cassandra nevyvraždí všetky obľúbené postavy! :D Každopádne sa už neviem dočkať! 



3 komentáre:

  1. Dnes som príliš lenivá písať zase všetky svoje myšlienky .. tak dávam odkaz na môj názor:
    http://ahopelessbookworm.blogspot.sk/2014/01/a-konecne-sme-sa-dockali-obalky-city-of.html

    ale okrem toho:
    Nie..nie...nie... a nie! Vravela som nie? NIE!
    Musí to zmeniť .. teda, tým myslím Clary pretože sa mi to nepáči.. a stále mám v hlave tu otázku. Prečo? Prečo drží Clary dýku?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už som zo všetkých tých úvah na nervy :D

      Odstrániť
  2. Ja sa ešte neviem rozhodnúť, či sa mi to páči, alebo nie :D

    OdpovedaťOdstrániť