nedeľa, 12. januára 2014

Bylo nebylo (2)

Cieľom je zverejniť prvú vetu z knihy, ktorú čítate. 

__________________

MIROSLAVA VARÁČKOVÁ - TRI KROKY DO PEKLA



Nočné ticho narušil zvuk krokov. 
___________________


4 komentáre:

  1. Hááá! :D Túto knihu dostala spolužiačka na Vianoce... a spolu sme ju šli obzerať do Martinusu .. Ja by som si ju nikdy nekúpila, lebo to nie je môj štýl, píše to slovenská autorka, ktorá je navyše populárna v médiách ... :D Presne TRI kroky do pekla :D Čo na ňu zatiaľ hovoríš??

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež nemám rada slovenské knihy, iritujú ma slovenské mená a slovenské mestá :D mne ju doniesla spolužiačka, že TOTO SI MUSÍŠ PREČÍTAŤ :D tak čítam a čo zatiaľ :D no, som na 40tej strane a... not bad :D je to celkom chytľavé a rýchlo sa to číta, bolí ma z tej témy pri srdci a obracia sa mi žalúdok ale som zvedavá, čo z toho bude :D

      Odstrániť
    2. Presne toto!! Tie mená :D Keď je v knihe nejaká Lenka, tak si okamžite spomeniem na nejakú Lenku, ktorú poznám a potom sa toho už nezbavím :D So zahraničnými menami moc nechodím do kontaktu :D
      Pri srdci ťa bolí od toho, aké je to dobré, alebo blbé? :D

      Odstrániť
    3. Ale sa mi to ľubi!!! :D hlavne rockový hlavný hrdina, yeah! :D

      Odstrániť