štvrtok, 9. januára 2014

Štedrosť knižnice #4

Autorom tohto meme je Maťa.

Cieľom je pochváliť sa úlovkami z knižnice.



Z poslednej návštevy knižnice som si priniesla tieto dva kúsky. 
Prvou knihou je kniha Zrada zo séria Prázdna rakva od Gregga Olsena, je to pokračovanie knihy Závisť a celkom sa na ňu teším. 
No a druhou knihou je kniha Mayské proroctvo od Christy Raedeke. Dosť som o tejto knihe čítala, a tak som rada, že som sa k nej dostala. Uvidíme, čo sa z toho vykľuje. 



4 komentáre:

  1. Ja som čítala obe a ani jedna sa mi nepáčila. Mayské proroctvo je nudné a vraha v Zrade som odhalila v druhej kapitole... Ale Závisť sa mi moc páčila, takže to bolo dosť veľké sklamanie...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Mne sa práve Závisť veľmi nepáčila... ale keď som videla Zradu v knižnici, chcela som si ju prečítať, neviem prečo :D

      Odstrániť
  2. Absolútne tieto knižky nepoznám :( Čo ma zaráža je to .. že som jediná kto si z knižnice nosí naraz 8 knižiek? :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DDDD myslím, že nie, aj ja som kedysi nosila hory kníh domov, že ma mama s nimi vyhadzovala :D teraz skôr tak po častiach :D po dve, každý týždeň a tak :D škoda, že mám tak málo času....

      Odstrániť