štvrtok, 9. januára 2014

Student knihomol 2

Autorom tohto meme je Cathy z blogu Mezi nebem a peklem.

Decembrový Student knihomol je tu poriadne oneskorene ale mám na to odôvodnenie. 21. sa mi pokazil počítač aaa... v celej svojej kráse sa vrátil až dnes. Mala som síce tablet ale viete aké to tam je. :D 
December bol mesiacom re-readingov, teda, v mojej knižnici ním bol. Keďže sa blížil koniec roka, prečítala som si ešte raz všetky moje topky roku 2013 + Harryho Pottera!
So svojím výkonom som celkom spokojná, nakoľko v januári som zatiaľ prečítala iba jednu knihu, ale to už predbieham. Takže tram-ta-da-dá, decembrové sústa:


1. Majka Danihelová: V znamení ametystu - 363 strán

2. Megan Creweová: Tak padne náš svet - 317 strán

3. J. K. Rowlingová: Harry Potter a kameň mudrcov - 310 strán

4. Becca Fitzpatricková: Zavrhnutý - 392 strán

5. Michelle Hodkin: Čo sa stalo Mare Dyerovej? - 390 strán

6. Simone Elkles: Perfect Chemistry - 357 strán


V decembri pod mojimi prstami zašušťalo dokopy 2129 stránok v šiestich knihách
Za september, október, november a december je to dokopy 7830 strán v 24 knihách. :-)




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára