piatok, 14. februára 2014

Čítanie v GIF-och



Predstavujem Vám čítanie v GIF-och alebo inak povedané, ako sa tvárime pri čítaní, aké emócie v nás knihy vyvolávajú. ...A ako inak alebo lepšie by som Vám to ukázala, než na pohyblivých (Harry Potteeeer!!) obrázkoch? Príjemné... čítanie? :D



 Hlavná hrdinka/hrdina urobí hlúpe rozhodnutie. A ja už teraz viem, ako to dopadne


Na scéne sa objaví sexy hrdina. 


 Dočítam FAKT dobrú knihu a nemám po ruke pokračovanie. 


FAKT dobrá kniha sa končí cliff-hangerom a ja musím čakať rok, kým vyjde pokračovanie. 


 Vchádzam do kníhkupectva/knižnice...



 Hlavná hrdinka sa konečne dáva dokopy so svojim vysnívaným. 



 Zomrie moja obľúbená postava. 





 Zistím, že moja obľúbená postava nezomrela alebo nejakým zázrakom ožila. 



Stane sa niečo, čo som už dlho čakala a všetci sú prekvapení. 


 Dočítam sériu, ktorá ma fakt chytila za srdce a ja teraz neviem, čo so svojim životom. 



 Nepáči sa mi koniec. 


Niečo sa nečakane zvrtne, nastane bezvýchodisková situácia a ja nenávidím hlavného záporáka, čo ju zapríčinil.  


 Absolútne neviem prísť na koreň veciam, ktoré sa v knihe dejú a som neuveriteľne zvedavá PREČO?


 Všetko sa vyriešilo a sme na najlepšej ceste k happyendu. 



Dúfam, že som Vás pobavila a aspoň trochu sa Vám priblížila. :-)



6 komentárov:

  1. Tenhle článek je skvělý. Mám hrozně ráda takový GIF články. =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aké úžasné GIFy... Hlavne s Davidom :3 A inak... poznám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Skoro všetky sedia :D :D E-pic-ké! :D Klobúk dole! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem za epický komentár, ty epický komentátor! :D

      Odstrániť
    2. Da most epic coumententeijtr! :D ... Ale nie, naozaj je to dobre! Fasa článok! .. A Doctor Who... No čo povedať! :D

      Odstrániť
  4. Posledné najlepšie :) :) :) A ešte ma dostalo to "Neviem čo so svojím životom :) :)
    Mega obrázky a na väčšine blogov nájdem práve Doctora Who alebo aj ten GIF z Terpaie láskou :)
    Ale je to super vymyslené!

    OdpovedaťOdstrániť