sobota, 1. februára 2014

Štedrosť knižnice #5

Autorom tohto meme je Maťa.

Cieľom je pochváliť sa úlovkami z knižnice.


Z poslednej návštevy knižnice som si doniesla:

Les kostí od Carrie Ryan. Túto knihu som si doniesla už tretí raz ale musím sa pochváliť - tentoraz som už na 160tej strane a celkom ma to baví. 
Pandemónium od Lauren Oliver. Rekviem som tam, bohužiaľ musela nechať. Delírium sa mi celkom páčilo a som zvedavá, čo bude nasledovať. 
Mayské proroctvo mám ešte od poslednej návštevy knižnice.
Reset od Amy Tinterovej. Skoro som odpadla, keď som ju tam našla! 
Mechanická princezná od Cassandry Clare - pre túto som do knižnice vlastne šla. :D
A nakoniec, Erebos od Ursule Poznanski, som veľmi zvedavá, čo to bude. 



8 komentárov:

  1. To nemyslíš vážne, že tam máte také dobré veci :D Kde to je? Tam idem aj ja :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja som veľmi prekvapená :D na to, že sme také malé mesto nám chýba už iba Kto je Mara Dyerová? :D Vranov n/T :D ale máme zlé tetky zasa :D

      Odstrániť
  2. Čo? To kde máte takú knižnicu? Akože... ja zďaleka neviem nájsť takéto veci, veď tam dokonca vôbc nemajú Lauren Oliver nieto Reset od Tinterovej -_-

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Aspoň knižnicu máme vo Vranove dobrú :D ...nemôžem sa sťažovať, majú väčšinou všetko, čo hľadám :D

      Odstrániť
    2. Sťahujem sa do Vranova! Ta mi tu v Košiciach nemáme to čo vy .. to jak je možné? Idem sa sťažovať na našu knižnicu :D

      Odstrániť
  3. Reset a Erebos bych si chtěla přečíst. =)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. V našej knižnici je každý rád aj za Klub záhad či s lupou, či bez lupy, takže u mňa knižnica moc nevyhráva :3
    Ale! Kebyže máme Les Kostí tak Milú pani knihovníčku vybozkávam! :D Takže, keď budeš vracať Les Kostí, tak si na mňa spomeň, že by si mala aspom letmý úsmev hodiť po tých vašich tetkách! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Waaau fakt dobré knihy máte v knižnici.... našťastie knižnica v mojom meste je celkom obstojná,ale aj tak by sa mi tam nepodarilo nájsť toľko dobrých vecí ako si našla ty. :)

    OdpovedaťOdstrániť