pondelok, 24. februára 2014

Warm Bodies (Film)

WARM BODIES

• Podľa knihy: Warm Bodies
• Od autora: Isaac Marion
• Žáner: Komédia, horor, romantický
• Režisér: Jonathan Levine
• Rok: 2013
• Dĺžka: 97 minút
• Krajina: USA
• V hlavných úlohách: Nicholas Hoult, Teresa Palmer, John Malkovich, Dave Franco, Rob Corddry, Analeigh Tipton, Cory Hardrict, Tod Fennell

O čom to je? 
Neobyčajný milostný príbeh krásneho dievčaťa a nečakane citlivého nemŕtveho rozpúta reťazec udalostí, ktoré môžu zmeniť celý svet. 

Ja hovorím... že Warm bodies je veľmi príjemný film (nerozumiem, prečo sa zaradzuje k hororom, bol horor presvedčiť moju kamošku, aby si to so mnou pozrela už len kvôli tomu, že to mal byť horor :D), ktorý podľa všetkého odkazuje na Shakespearovo dielo Romeo a Julia. Rozhodne zaujímavo poňatý námet so zombíkmi, je to vtipné, oviežujúce, romantické a nemŕtvi sú primerane nechutní. :D Skvele obsadení herci, ktorým som všetko verila a vôbec mi neliezli krkom. Za seba môžem len odporúčať. 

Niečo na obkukanie :-)






Trailer


Dávam  lajky.

4 komentáre:

  1. Film mám veľmi rada. Už som ho pozerala asi sedemkrát a stále je lepší :D :D
    Niektoré veci sú tam také milé a vtipné a zbožňujem herca. Aj Jack Giant Slayer bol super. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Uf! :D Žeby sa šlo sťahovať? Kamarátke poviem, že som našla horor a potom sa budem tváriť, že som sklamaná z toho, aký to bol horor slabý! :D (neznášam horory a ona ma vždy núti kukať ich, aj keď vie, že potom musím dva mesiace spávať s ružencom!)
    Epické! :3 Ďakujem za záchranu dvoch nasledujúcich mesiacov! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úžasný film, mal premiéru na moje narodky 8D strašne som sa na neho tešila, ale od knihy sa ževraj dosť odlišuje.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja som si tento film veľmi užila aj som sa pekne zasmiala. Veľmi ale veľmi sa mi páčil a tak isto aj kniha :) Tuto knihu aj film môžem vždy bez problémov odporúčať. Už si to so mnou druhý krát pozrela aj moja 13 ročná neter :D a tak isto aj kamarátka ktorá z toho bola tiež nadšená :)

    OdpovedaťOdstrániť