streda, 12. marca 2014

Čo už vieme o Fallen? (Movie)



Autorkou knižnej série Fallen je Lauren Kate. Táto kniha je po celom svete hodnotená priemerne, mne sa však veľmi páčila, zrejme to bude tým, že to bolo moja prvá "anjelská kniha". 
Na filmové spracovanie sme sa načakali pomerne dlho ale už v marci sa začalo filmovať. Mená hercov obsadených do vedľajších úloh zväčša ešte stále nie sú stopercentne potvrdené ale rozhodla som sa vám priniesť aspoň to, čo už vieme.
S natáčaním by mal štáb skončiť v máji... a kde natáčajú? V Budapešti! 

A o čom to vlastne bude?
Luce Pricová se po smutných událostech dostává do internátní školy pro problémové mladistvé. Zde se setkává s podivnou partou lidí, do které patří i okouzlující Daniel Grigori, který jí je až bolestně povědomý. Daniel jí ale očividně přehlíží a Luce se rozhodne vypátrat kdo vlastně Daniel je a proč má pocit jako by ho znala celou věčnost. Do toho se začnou dít kolem Luce podivné věci a dobrání se pravdy může být i smrtelné.


Škola Meč a kríž
Všetko nasvedčuje tomu, že Meču a krížu prepožičia tvár a priestory Tura Kastély. Ja osobne som s výberom školy veľmi spokojná, viem si veľmi živo predstaviť všetky dôležité a zaujímavé scény z deja. Budova má presne takú tú atmosféru, akou na mňa pôsobil Meč a kríž takže to považujem za skvelú voľbu! Veď, posúďte sami. 



Lucinda Price
Luce si zahrá Addison Timlin. Na moju Luce síce vyzerá príliš staro a nie tak krehko ale čím viac fotiek, ktoré na Twitteri uverejňuje, tým sa mi na Luce lepšie hodí. Alebo si na ňu zvykám. Každopádne som na jej herecký výkon veľmi zvedavá, nakoľko o tejto herečke v caste na Fallen počujem prvý raz.


Daniel Grigori
Túto postavu nám stvárni Jeremy Irvine. Nebudem vám klamať, keď som sa to dozvedela skoro ma trafil šľak. Tohto herca naozaj nemám rada (o svojom hereckom talente ma veľmi presvedčivo nepresvedčil vo filme Now is Good), a tak som naozaj veľmi zvedavá, čo mi na filmovom plátne ponúkne. Na druhej strane, aspoň to nie je Alex Pettyfer. A výzorovo sa mi na Daniela celkom hodí. 


Cameron Briel
Túto úlohu získal Harrison Gilbertson. Tak veľmi som chcela, aby mi nepokašľali aspoň Cama. Harrison niečo do seba zaručene má ale Cama som si predstavovala úplne inak. Tento herec na mňa pôsobí príliš sladko a nevinne. Aj keď, musím uznať, že čierne vlasy ma uvádzajú do istých pochybností. :D



Ďalšie postavy
Arriane Alter stvárni Scout Compton a mne sa
na ňu v podstate celkom hodí len som si
Arianne predstavovala trošku...
vychrtlejšiu. :D
Gabbe Givens si zahrá Hermione Corfield
a musím povedať, že sa mi na túto
rolu dokonale hodí. 
Dívate sa na filmovú Randy! Zahrá si ju David Schaal.
Viem, že Luce mala pomerne veľký problém
s určením pohlavia tohto zamestnanca školy
ale pokiaľ viem, nakoniec sa rozhodla pre
ženské pohlavie, však?
Nuž, bude to zaujímavé! :D
Molly prepožičia svoju tvár Sianoa Smit McPhee.
Túto postavu som si predstavoval poriadne
extrémne takže som s výberom celkom
spokojná.
A poslednou tvárou Fallen, ktorú vám dnes ukážem je Lucina mama - 
zahrá ju Juliet Aubery. Priznám sa, rodičov Luce
som si veľmi nepredstavovala takže mi na tom až tak
nezáleží ale Juliet sa mi k filmovej Luce hodí
takže nemám, čo vytknúť. 

Filmové koláže
z
neexistujúceho filmu :D


A musím uznať, že sa na film už veľmi teším a som zvedavá ako sa táto skupinka herov s knižnou sériou popasuje... mmm, myslím, že je čas na malý re-reading. 
Pevne verím, že u nás (na Slovensku a v Čechách) Fallen premiéru mať bude a že sa naň budem môcť pozrieť v kine. 
Dátum zatiaľ uvedený nebol ale dúfam, že to bude ešte tento rok! :D


4 komentáre:

  1. S knihou som po dvojke skončila, lebo už ani to ma nebavilo, ale film bude určite super, takže sa teším :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelý článok. Sériu milujem a preto sa filmu trochu bojím, ale určite si ho pozriem a budem dúfať, že mi ho nepokašlú. Filmový Cam je celkom zlatý, ale je to ešte také dieťa, tiež som si ho predstavovala trochu inak. A Daniel sa mi nepáči, ostatné je fajn :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ono to ide byť aj sfilmované? :D Séria sa mi nepáčila, priznávam, ale filmy si rada pozriem.. :D keď nad tým premýšľam, herečka, ktorá ide hrať Lucindu sa mi nehodí a takisto aj herec na Daniela, ale všetko lepšie ako Petty :D Jeho vážne nemusím :D Cam bol jediná postava, ktorá sa mi zdala zaujímavá a aj toho mi zničili :D ten herec vyzerá naozaj sladko a Cam mal byť predsa taký... hnusný chuligán :D som zvedavá na to spracovanie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. SUper článok a premiéra by mala byť 9.2.2015 ako som sa dočítala :D Luce sa mi vôbec nepačí, predstavovala som si ju úplne inak :D Daniel je celkom fajn ale Cam :/ to fakt posrali :D každopádne sa film sa teším doma mám všetky knihy ale dostala som sa len cez prvé dve a príjemne ma prekvapili :D takže sa ozaj teším

    OdpovedaťOdstrániť