pondelok, 31. marca 2014

Mesačná chvastačka #2

Autorom tohto meme je Judit.

Cieľom je pochváliť sa novými prírastkami vo vašej knižnici. 
V tomto mesiaci sa moja knižnica rozrástla o tri nové členky, ktoré by som vám rada ukázala. 


Prvou je kniha Delírium od Lauren Oliver, ktorú už mám prečítanú a musím povedať, že ma trochu sklamala. To ale neznamená, že nebola dobrá. :)
Tieňom pobozkanú od Richelle Mead som si jednoducho musela kúpiť, má nádhernú obálku a taktiež som ju už prečítala - je skvelá, možno moja najobľúbenejšia z celej série. 
No a poslednou knihou je Denník nočného motýľa od Rachel Klein, ktorú som našla vo výpredaji na abcknihy.sk za 1,98€! A dokonca bez poštovného, takže som nemohla odolať. 


3 komentáre:

  1. Delírium je asi moja najobľúbenejšia dystopiská séria, Tieňom pobozkanú práve druhýkrát čítam a musím povedať, že je to každým dielom lepšie a lepšie, aj keď je to stále také stredoškolské :) Denník nočného motýľa som asi pred rokom kúpila tiež vo výpredaji za 2 eurá, ale ešte som k nej nedostala.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekné úlovky :D Ten denník nočného motýľa si už čítala? O čom to je?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čítala som ale asi rok dozadu :D je to vlastne taká upírčina, kde do konca knihy nevieš, či tam upíri vlastne sú :D je to písané formou denníka, odohráva sa to v dievčenskej internátnej škole... prišla nová spolužiačka a odvtedy sa dejú záhadné úmrtia a preto ju hl. hrdinka (nikdy neprezradí svoje meno :D) začne podozrievať z upírstva :D ...sú na to dosť rozporuplné názory ale mne sa to páčilo :D má to takú veľmi zvláštnu atmosféru :D

      Odstrániť