nedeľa, 9. marca 2014

Štedrosť knižnice #6

Autorom tohto meme je Maťa.
Cieľom je pochváliť sa úlovkami z knižnice.


Už po tisíci raz zdôrazňujem ako veľmi milujem našu knižnicu. :D V týchto dňoch ju milujem najmä za:

Iba jeden deň od Gayle Formanovej - Ak zostanem od tejto autorky sa mi veľmi páčila, a tak som si veľmi chcela prečítať aj túto knihu. Podarilo sa mi ju už aj rozčítať ale prepadla som mánii Upírskej akadémii, takže na mňa zatiaľ trpezlivo čaká. Ale z tých dvoch kapitol, čo som už rozlúskala usudzujem, že sa teda mám na čo tešiť!
Ďalej je to Životy, ktoré sme stratili od Megan Creweovej - ani som nedúfala, že to u nás niekedy budú mať! Prvý diel s názvom Tak padne náš svet sa mi veľmi páčil a ja som veľmi zvedavá ako sa to bude ďalej vyvíjať.
Nasleduje Očarená nocou od Amy Plum - o tejto knihe v podstate nič neviem, názory na ňu sú rozporuplné ale ako správny fanúšik fantasy v kombinácii s YA som si ju nemohla nechať ujsť. :D
A nakoniec, Nočný cirkus od Erin Morgensternovej - tú som doma už raz mala a dostala som strašnú chuť na re-reading pri teplom škoricovo-jablkovom čaji zabalená v deke. :)


1 komentár:

  1. No ten Iba jeden deň by som si aj ja konečne rada prečítala a plus Dublin Street len si nato ešte musím počkať :(

    OdpovedaťOdstrániť