sobota, 1. marca 2014

Student knihomol 2

Autorom tohto meme je Cathy z blogu Mezi nebem a peklem.


A je za nami ďalší mesiac - február. Ale to letí, však? 
Čo sa týka kníh, február bol u mňa znova slabým mesiacom ale škola je v poslednom čase priadny zabijak a navyše som bola pár dní odcestovaná, (bola som sa pozrieť v Nitre na UKF, čo je od nás asi sedem hodín cesty :D stále som strašne dolámaná z cesty autobusom a necítim si chrbát :D) čo môjmu čitateľskému výkonu veľmi neprispelo. Utešujem sa len tým, že som prečítala fakt dobré knihy a na marec sa pozerám s veľkými nádejami, keďže mi od pondelka začínajú prázdniny. 
A tu už sú knihy, ktoré som prečítala za február:



1. Carrie Ryan: Les kostí - 344 strán


2. Cassandra Clare: Mechanická princezná - 480 strán

3. Jane Austen: Pýcha a predsudok - 406 strán 


Celkovo je to za február 1230 strán v troch knihách. No a za septemberoktóbernovemberdecember, január a február je to 30 kníh a 9954 strán. :-)


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára