nedeľa, 30. marca 2014

Student knihomol 2

Autorom tohto meme je Cathy z blogu Mezi nebem a peklem.


Prinášam vám marcového Studenta knihomola. V tomto mesiaci som sa konečne trocha rozbehla a podarilo sa mi prečítať podstatne viac kníh ako v predošlých dvoch mesiacoch. Zrejme to bude tým, že sme mali prázdniny a potom som bola chorá... Marec bol tak trochu oddychovým mesiacom a takýchto mesiacov by mohlo byť rozhodne viac. Vďakabohu sa už ale rýchlo (ale stále nie dosť rýchlo) blížia prázdniny a tam budem mať toho času habadej. :) 
Takže, marcové knihy:


1. Amy Tinterová: Reset - 384 strán

2. Richelle Mead: Tieňom pobozkaná - 384 strán

3. Richelle Mead: Krvavý sľub - 368 strán

4. Richelle Mead: Spoutáni magií - 355 strán

5. Richelle Mead: Poslední oběť - 434 strán

6. Gayle Forman: Iba jeden deň - 344 strán

7. Amy Plum: Očarená nocou - 320 strán

8. Richelle Mead: Adrian's Lost Chapter - 8 strán 

Myslím, že marec by som pokojne mohla nazvať mesiacom Richelle Mead! :D

Dokopy je to 7 kníh + krátka osemstranová kapitola ku knižnej sérii Bloodlines a 2597 strán. Za september, október, november, december, január, február a marec je to 37 kníh a 12 551 strán. :)

2 komentáre:

  1. Ach Amy Tintera - Reset ... mám pocit ako keby som túto knihu čítala pred rokmi :D

    OdpovedaťOdstrániť