sobota, 26. apríla 2014

ADD YOURS: Knižná edícia (APRÍL)


Tak sa Vám hlásim s Add Yours, akousi reťazovkou, ktorú má na svedomí Judit, aj ja. Dúfam, že sa Vám článok bude páčiť. :)

Autor, od ktorého by som si prečítala aj telefónny zoznam.

- Keby ste sa ma to pýtali ešte pred niekoľkými týždňami, pravdepodobne by som povedala, že neviem. Ale... prečítala som si knihy od Gayle Formanovej, a tak vám vravím: Od nej by som si určite prečítala aj telefónny zoznam. Píše veľmi jednoducho a sviežo a ja sa pri čítaní jej diel vždy usmievam. (A plačem ale pššt. :D) 

Autor, ktorého tak neznášam, až ho milujem.

- Premýšľala som aj nad Cassandrou Clare ale nakoniec jednoznačne zvíťazil John Green. Každá jeho veta obsahuje hlbokú myšlienku, za ktorú máte chuť knihu vybozkávať... ale na druhej strane sa v knihe vždy odohrá niečo, čo vám roztrhne srdce a vy máte nesmiernu chuť ísť osobne prefackať autora. :D

Kniha, kvôli ktorej som jednu noc vôbec nespal/a.

- Tak ja som strašný spachtoš. Nič by ma nenútilo nespať vôbec ale... kvôli Experimentu som šla spať o pol štvrtej. Nemôžem povedať, že by som tak veľmi chcela vedieť, ako sa to skončí, len som jednoducho nemohla zaspať. :D 
No a kniha, kvôli ktorej som šla spať neskoro, pretože som naozaj chcela vedieť, ako to skončí... Iba jeden deň a Where She Went. (Zasa tá Formanová!)

Kniha, na ktorú sa odhodlávam už roky.

- Och, Pán prsteňov. Stále si vravím, že ako fanúšička fantasy by som sa do toho už určite mala pustiť. Navyše sa mi celkom páčili filmy. Ale akosi to stále len odďaľujem a odďaľujem, bojím sa, že ma to bude nudiť a úplne to pochová moje nádeje... nuž, a ktovie, či sa k tomu raz dokopem...  

Postava, ktorá mi zlomila srdce.

- Adrian Ivashkov v Upírskej akadémii. Nie že by mi osobne zlomil srdce ale zlomil mi srdce tým, ako každý zlomil srdce jemu! Vždy ho každý okašľal a potom sa čudovali, prečo je taký grázel. 

Hrdina, ktorý ma zruinoval pre všetkých ostatných.

- Noah Shaw, najbližší kamarát Mary Dyerovej. Odkedy som to čítala, hľadám ho v každej postave. -_- niekedy je to dosť na nervy ale strašne sa mi páči. :D 

Hrdinka, ktorá ma sklamala.

- Straašne ma sklamala Sydney Sage z Bloodlines. Lúskala som síce len prvý diel a spočiatku sa mi to zdalo celé celkom fajn ale potom... Nuž, čakala som úplne inú Sydney, viac sa mi páčila tá v Upírskej akadémii. Mám pocit, že v Bloodlines sa stretávam s úplne inou Sydney, ktorá je mi pomerne nesympatická a obávam sa, že na udržanie mojej pozornosti už nebude stačiť iba Adrian.

Knižný pár, ktorý  nie je pár ale mal by byť, pretože by mi to urobilo hroznú radosť!

- Nad týmto som rozmýšľala veľmi dlho ale nakoniec ma nenapadá nikto iný ako Snape a Lily Potterová. Vždy mi bolo Snapea strašne ľúto, Lily mal veľmi rád, a to ako sa k nemu James správal bolo hnusné. Nechápem, čo na ňom nakoniec Lily videla. :D

Za filmové spracovanie ktorej knihy by som dal/a svoju pravú obličku?

- Trochu blbé ale ja sa už bojím všetkých filmových spracovaní. Spackali mi toľko úžasných predstáv, že až. Ale v prípade, že by šlo o podarené filmové spracovanie tak by som sa nehnevala za Maru Dyerovú, Pekelné stroje alebo Pascu (Lauren DeStefano).

Otázka na telo: Môj najväčší knižný prehrešok

- Dozvedela som sa to len nedávno, keď babka triedila knihy u seba doma... takmer všetky sú počmárané. Mojou rukou! 



2 komentáre:

  1. Z Pána prsteňov mám úplne rovnaké pocity 8D Filmy mám rada, ale mám pocit, že knihy by ma nudili. Teraz na Vianoce som dostala Hobita, tak dúfam, že sa dostanem aj k tomu, lebo sa mi vzhľadovo kniha veľmi páči a aj som na ňu taká natešená, len ešte som na ňu nemala čas. Ak ma však tá nepresvedčí, tak ostanem asi len pri filmoch z tejto série.
    Sydney mi tiež bola viac sympatická vo VA, ale k Adrianovi by som vybrala asi inú. Teším sa na 4ku, ale ešte som sa k nej nejako "nechcela" dostať práve kvôli pocitu, ktorý nadobúdam zo Sydney. Prestáva mi byť nejako sympatická.
    Pekný článok 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Noo, rozmýšľala som, že sa vrhnem skôr na Hobita :D film sa mi páči ešte viac ako PP, takže ma to možno viac zaujme :D navyše som na to počula veľké chválospevy od sesternice :D
      Ach a k Bloodlines sa pravdepodobne dokopem späť, až keď sa prenesiem ponad to sklamanie :D ak vôbec :D ale chcela by som, len, presne ako píšeš, k Adrianovi by som vybrala inú...
      Ďakujem :)

      Odstrániť