sobota, 12. apríla 2014

Knižná spoveď 3

Obrázok od Viallen.
Projekt je dielom Fanta Light. Má viacero častí a ja by som chcela vyplniť každú z nich približne raz za týždeň. 


Časť 3. - Knižné naj


1. Tradične: Aké je tvoje najobľúbenejšie dielo?
- Jednoznačná tradičná odpoveď: Harry Potter! Ale práve som si našla aj ďalšie srdcovky: Vampire Academy, Mara Dyer a The Infernal Devices. :)

2. A autor?
- Tak to bude asi Richelle Mead. Je geniálna!

3. A najhoršie dielo, aké si čítala?
- Zlé knihy ani nemám vo zvyku dočítať... ale spomínam si na knihu Precitnutie od Lissy McMann, a to bolo fakt zlé... Príbeh ani tak nie ale to spracovanie mi absolútne vôbec nesadlo. Takže asi práve táto kniha.

4. Kto bol najviac fuj fuj autor?
- :D Najviac fuj fuj autora nemám. 

5. Tvoja žena s veľkým Ž?
- Elizabeth Bennet, Rose Hathaway a Mara Dyer. Viem, sú tri ale je ťažké vybrať iba jednu. :D

6. A ktorú máš rada najmenej?
- Určite je viacero hrdiniek, ktoré nemám práve v obľube ale momentálne sa do popredia mojej mysle derie Mary z Lesa kostí. Na môj vkus bola veľmi zasnívaná, sebecká a naivná. 

7. Akého muža máš najradšej?
- Adriana Ivashkova a Willa Herondalea. Sú to veľmi dobre premyslené a hlboké postavy. 

8. A ktorého by si naopak, najradšej udrela panvicou?
- Keďže momentálne čítam sériu o Tryloch tak asi Finna odtiaľto. Strašne mi celú druhú časť pil krv. 

9. Aké najobľúbenejšie zviera/vec sa v knihe vyskytuje?
- Všetky tie zázračné vecičky zo sveta Tieňolovcov sú super a zvieratá sú zasa všetky skvelé a veľmi dobre vymyslené v Harry Potterovi. 

10. Aké je tvoje nejnaobľúbenejšie zviera/vec v akejkoľvek knihe?
- Nuž, aby som si neobľúbila nejakú vec alebo zviera v knihe? Viac sa sústredím na dej a postavy. Ale fakt hnusní sú démoni v tieňoloveckom svete. :D

11. Aká knižná obálka sa ti páčila najviac?
- Nad týmto sa nemusím zamýšľať dlho, mám skvelé dve kandidátky:


12. Ktorú, naopak, pokazili?
- Z kníh, ktoré som čítala... ma nenapadá žiadna. 

13. Najlepší priateľ, s ktorým môžeš rozprávať o knihách?
- Moja spolusediaca. Vždy každú knihu podrobne prediskutujeme. :D

14. Aké je pre teba to najlepšie miesto na čítanie?
- Moja izba a posteľ! :D

15. Na akom najhoršom mieste si čítala knihu?
- Na záhrade, kde ma neustále otravoval hmyz. Čo z toho, že je vonku tak krásne, keď neznesiem všetku tú háveď? :D

16. To najviac zaujímavé miesto, na ktorom si čítala knihu je...?
- V parku na lavičke, kde do mňa neustále štuchala kamoška, že sa mám venovať jej a nie knihe. :D inak ma nenapadá nič. 

17. Čo je na čítaní kníh najlepšie?
- Všetko je najlepšie! Skvelé postavy a miesta, atmosféra a to, že môžete úplne zabudnúť na nudnú realitu, v ktorej žijete. 

18. Čo je naopak záporom?
- Že mám už tak zničené oči... :D

19. Ktorá je najkrajšia sfilmovaná verzia?
- Nech je Harry Potter aký chce, aj tak je jednoducho najlepší. 

20. A čo úplne skazili?
- Eragona! Úplne najviac ako len mohli. 

21. Aký bol tvoj najdlhší čas, keď si bez prestania čítala knihu?
- V lete čítam celé dni, keď nemám na práci nič iné. Samozrejme s prestávkami na jedlo, pitie a tak. :D

22. Aká bola tvoja najkratšia (vo vetách) kniha?
- Čo?? :D asi všetky detské knihy, nie? Lebo inak, nie som si istá, ako sa to myslí. :D

23. Aká bola vlastne najdlhšia kniha, ktorú si prečítala?
- Ak by šlo o sériu tak Harry Potter ale samostatná kniha... neviem. 

24. Akú knihu si vzdala po najmenej prečítaných stranách? 
- Tigrova kliatba. Sama neviem prečo, chystám sa jej dať druhú šancu ale na prvýkrát som ju zatvorila asi po desiatich stranách so slovami: Nikdy viac. Uvidíme. 

4 komentáre:

  1. V jednotke sa takmer zhodujeme, len ja by som tam mala namiesto Mary TMI :D
    Oooooo, krásne obálky :D :D :D Mne´sa teraz veľmi páči obálka na jednu knihu, čo vyjde v októbri. Kukaj: http://static.tumblr.com/22c5d5fd7f6d3e3ed4fe288756933a67/nt4l2eg/R4bn3mti0/tumblr_static_snowlikeashes.jpg

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja si počkám, kým prečítam aj posledné tri časti TMI :D potom uvidíme :D
      Tak tá je fakt super! normálne som až zvedavá na knihu :D mne sa ale strašne páči aj táto Divergencia: https://d202m5krfqbpi5.cloudfront.net/books/1369250897l/17970762.jpg len som chcela vybrať len knihy, čo sú už aj v slovenčine :D

      Odstrániť
    2. Pekná obálka. Divergencia má veľmi pekné obálky aj originálne, ale dvojka ma nebavila :D A ak ma niečo nebaví, tak aj obálky ma potom omrzia :D

      Odstrániť
    3. Dvojka ani mňa, rozhodovala som sa, či sa vôbec pustiť do trojky :D strašne mi v Rezistencii liezla Tris na nervy :D ...a aj tak bola jednotka najlepšia :D

      Odstrániť