pondelok, 14. apríla 2014

Štedrosť knižnice #7

Autorom tohto meme je Maťa.
Cieľom je pochváliť sa úlovkami z knižnice.


Dnes som po dlhšom čase zavítala do knižnice, najmä vďaka tomu, že som sem šla s mojím 7-ročným bratom, ktorý sa sotva naučil čítať a už hltá jednu knihu za druhou! :D (samozrejme, sú to len také tie Dobrodružstvá rušňa Tomáša) a doniesla som si odtiaľ:

Pád anjelov od Susan Ee,ktorú som v knižnici absolútne vôbec nečakala. Na knihu mám zálusk už poriadne dlho, najmä preto, že nemám tušenia, čo od nej očakávať a má veľmi vysoké hodnotenia. Tak sa nechám prekvapiť. :)
Ďalej je to Šialenstvo od Maureen Johnsonovej, je to druhý diel zo série Tiene Londýna a ten prvý s názvom Meno hviezdy sa mi veľmi páčil takže som zvedavá, ako sa autorka vyhrá s pokračovaním. 
Kniha Reviver od Setha Patricka má úžasnú obálku, ktorá značne prispela k tomu, že som po nej siahla. O knihe som už niečo počula ale nič konkrétne, o to viac som na ňu zvedavá. 
A nakoniec je to kniha Boj o trón od Amandy Hockingovej, posledný diel série o Tryloch. Dedička - prvý diel sa mi nepáčil ale druhý diel - Prímerie ma veľmi milo prekvapilo, a tak som sa dala presvedčiť aj na poslednú časť. Práve ju lúskam a zatiaľ sa mi veľmi páči. :)

3 komentáre:

  1. Toto si ako vážne našla v knižnici? Úplne úplne vážne? :D
    Tak potom tá naša knižnica je asi jeden veľký vtip :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. asi si tým kompenzujú tie nepríjemné knihovníčky :D ale sama vždycky oči očím, keď tam vidím takéto veci :D

      Odstrániť
  2. Pád anjelov sa mi vôbec nepáčil :D Boj o trón bol fajn, i keď ma sklamalo, že hoci sa celý čas pripravovali na vojnu, tak z toho nakoniec skoro nič nebolo a zvyšné dve by som si prečítať chcela, hoci som ešte nečítala ani Meno hviezdy :)

    OdpovedaťOdstrániť