pondelok, 28. apríla 2014

Štedrosť knižnice #8


Autorom tohto meme je Maťa.
Cieľom je pochváliť sa úlovkami z knižnice.



Dnes som znova zavítala do knižnice a priniesla som si odtiaľ: 

Mágiu krvi od Tessy Grattonovej. Túto knihu som už raz čítala ale nedostala som sa až na koniec, nebavila ma. Napriek tomu si myslím, že si zaslúži druhú šancu.. nuž, nechám sa teda prekvapiť. 
Ďalej je to Čas medzi nami od Tamary Ireland Stonovej, ktorá ma naozaj jednu z najškaredších obálok aké som kedy videla :D v originály je, naopak, veľmi pekná. Avšak, nesúď knihu podľa obalu, anotácia znie pomerne zaujímavo a kopec kladných recenzií tiež hovorí svoje. Na Pravdu o večnosti od Sarah Dessenovej si brúsim zuby už pekne dlho a som naozaj veľmi rada, že som ju v knižnici konečne našla. Autorka vraj píše príjemne a sviežo - presne takéto príbehy momentálne obľubujem.
No a nakoniec Zber kostí od Samanthy Shannonovej. Je to fantasy, o ktorej zatiaľ neviem veľa ale napriek tomu ma zaujala anotácia a taktiež aj obálka... 


2 komentáre:

  1. Mágiu krvi by som si rada prečítala. A na Zber kostí sa teraz chystám aj ja :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na Pravdu o večnosti si už prestaň brúsiť zuby a radšej si to rovno prečítaj. Je to veľmi pekný príbeh s parádnymi myšlienkami :D

    OdpovedaťOdstrániť