pondelok, 5. mája 2014

Mesačná chvastačka #3

Autorom tohto meme je Judit.

Cieľom je pochváliť sa novými prírastkami vo vašej knižnici. 


Aprílová Mesačná chvastačka je tu síce trochu oneskorene ale radšej neskoro ako nikdy. Z mojich aprílových prírastkov sa veľmi teším! 
Takže, v tomto mesiaci sa moja knižnica rozrástla o tri nové knižky


Prvou bola kniha Half Bad - Polozlý od Sally Greenovej. Je to čerstvá novinka zo sveta čarodejníkov, kde sa pokúša o prežitie Nathan, ktorému v žilách koluje dvojaká krv. Knihu mám už prečítanú aj zrecenznovanú a musím povedať, že sa mi veľmi páčila. :) Navyše má naozaj fascinujúcu obálku, na ktorú sa neviem vynadívať. :D
Ďalšou knihou je kniha Kto je Mara Dyerová? od Michelle Hodkin. Veľmi som sa ňu tešila už dlho, a tak som sa na ňu vrhla len čo sa mi naskytla príležitosť. Zhltla som ju za jeden deň a myslím si, že to svedčí o tom, ako veľmi veľmi sa mi páčila! :D Recenziu nájdete TU.
A nakoniec je to kniha Mesto padlých anjelov od Cassandry Clare. Práve ju čítam, a aj keď som mala spočiatku pocit, že je táto kniha, voľné pokračovanie k prvým trom, obrovským prešľapom, po strane s číslom 200, som tomu prišla na chuť a začínam si čítanie užívať. :)


4 komentáre:

  1. Half Bad ti závidím. Ta kniha má prostě jedinečnou obálku! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásné kousky :). Napůl zlý bych taky chtěla :).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňa ešte doma na poličke čakajú obidva prvé diely Mary aj Nástrojov. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Také milované! Všetky tri vyzerajú úplne fantasticky! Teda ... vyzerajú :D Na half bad nemám chuť, a ani na tú Daru :D

    OdpovedaťOdstrániť