sobota, 31. mája 2014

Mesačná chvastačka #4

Autorom tohto meme je Judit.

Cieľom je pochváliť sa novými prírastkami vo vašej knižnici. 

V mesiaci máj sa moja knihovnička rozrástla o šesť nových paperbackov. Ani jedna tvrdá väzba! Teda, nie že by som sa sťažovala, z každej knihy mám radosť. :)



Prvé dve knihy - Prozreteľnosť od Jaime McGuire a Ak zostanem od Gayle Formanovej.
Hmm, som pravdepodobne jediný človek, ktorý ešte nečítal Krásnu katastrofu, a tak nemám tušenia, čo od Prozreteľnosti očakávať. Napriek tomu sa na knihu veľmi teším a čoskoro sa do nej pustím. ...Na druhej strane Ak zostanem je známa firma a knihu som už raz čítala ale po zhliadnutí filmového traileru som sa rozhodla, že ju musím mať doma. A poviem Vám, bolo šialene ťažké zohnať ju! A o to väčšie nervy som mala, keď som pár dní po obdržaní zásielky z ďalekej bratislavskej Panta Rhei, našla na bux.sk informáciu o tom, že sa chystá druhé vydanie. Nuž stáva sa. :D


Ehm, ehm. Stala sa neuveriteľná vec a JA som VYHRALA v súťaži u Ellie z blogu Bookverse. A čo som to vyhrala? Medzi nebom a zemou - Stratená duša od Stacey Kade. Knihu mám už prečítanú a zrecenzovanú a musím podotknúť, že sa mi veľmi páčila... a preto som si zaobstarala jej pokračovanie: Medzi nebom a zemou - Kráľovná duchov. Zatiaľ som sa k jej prečítaniu ešte nedostala ale chystám sa na ňu hneď po Prozreteľnosti. (Inak, vynaliezavosť slovenských poštárok nemá hraníc - narvala mi ju do schránky tak, že mi ju veľmi sympaticky zničila, na fotke to veľmi nevidno ale cez obálku sa ťahá dlhá šmuha v tvare zvukovej vlny. :D)


A poslednú dvojicu tvorí Lov od Andrewa Fukudu a Magická príťažlivosť od Jaime Reed. 
Obe knihy mám už zrecenzované a dosiahli u mňa priemerné hodnotenie, ostávam však otvorená pokračovaniam. Magická príťažlivosť bola trochu klišeovitá ale aj tak sa čítala veľmi príjemne a Lov bol zasa... niečo iné ale myslím, že ma to prekvapilo skôr nepríjemne ako príjemne. Musím však uznať, že sa kniha čítala takmer sama. :)
Recenzia na Lov TU a recenzia na Magickú príťažlivosť TU


2 komentáre:

  1. Super knihy. :)
    Mezi nebem a zemí je super série. :) Na Hon a magickou přitažlivost se chystám. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Medzi nebom a zemou & Ak zostanem si chcem veľmi prečítať. :)

    OdpovedaťOdstrániť