utorok, 27. mája 2014

Štedrosť knižnice #9

Autorom tohto meme je Maťa.
Cieľom je pochváliť sa úlovkami z knižnice.



Z dnešnej návštevy knižnice som si doniesla ďalšie skvelé kúsky:
Prvou knihou je kniha Prekliate mesto z pera Lisy McMannovej. Ak mám byť úprimná, neviem, čo od knihy očakávať nakoľko túto autorku nemám práve v láske. Ale každý si zaslúži druhú šancu a Prekliate mesto vyzerá tak sympaticky... :D 
Ďalšou je moja vytúžená kniha, ku ktorej sa snažím dostať už niečo vyše dvoch rokov... Črepiny duší od Mary Lindseyovej. Námet znie zaujímavo, aj keď medzi čitateľmi panujú rôzne názory na spracovanie príbehu. Naozaj dúfam, že sa mi bude páčiť. 
Len počúvaj! od Sarah Dessenovej - tejto autorke som prišla na chuť pri Pravde o večnosti a pevne verím, že ma nesklame ani tentoraz. 
Ooo Percy Jackson - Vojna bohov od Ricka Riordana! Tak dlho som snívala o tom, ako si prečítam posledný diel tejto série! Neskutočne sa teším a som veeľmi zvedavá. 
A nakoniec pomerne známa Piata vlna od Ricka Yanceyho. Neviem o nej v podstate nič, len to, že je to bestseller. Nechám sa teda prekvapiť. :)

2 komentáre:

  1. Črepiny duší majú dokonalú obálku. Žiaľ, príbeh už bohvieaký nie je... A Percy je srdcovka <3 Piatu vlnu by som si aj prečítala, ostatné ma ani nelákajú...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sarah si chcem prečítať aj ja :) Som zvedavá čo povieš na Črepiny duší pretože neviem sa rozhodnúť či táto kniha stojí za prečítanie :D

    OdpovedaťOdstrániť