štvrtok, 1. mája 2014

Student knihomol 2

Autorom tohto meme je Cathy z blogu Mezi nebem a peklem.

Ale ten čas letí, však? Už je za nami apríl a Veľká noc a zasa sme o čosi bližšie k letu a! Letným prázdninám. 
V tomto mesiaci som prečítala samé skvelé knihy a som naozaj rada, že sa mi ich podarilo prečítať na moje pomery celkom hojne aj popri škole a neuveriteľnému množstvu učiva. Navyše som konečne prečítala svoju prvú celú knihu v angličtine. Je to pre mňa veľká vec a strašne sa z toho teším! :D
Nebudem zdržiavať, tu sú moje aprílové knihy:

1 Veronica Roth: Experiment - 352 strán

2. Amanda Hockingová: Prímerie - 336 strán

3. Amanda Hockingová: Boj o trón - 312 strán

4. Susan Ee: Pád anjelov - 288 strán

5. Gayle Forman: Where She Went - 264 strán

6. Maureen Johnsonová: Šialenstvo - 232 strán

7. Sally Greenová: Half Bad (Polozlý) - 352 strán

8. Kendare Blake: Anna krví oděná - 272 strán 

Dokopy je to za tento mesiac osem kníh a 2408 strán v nich. Za osem mesiacov je to teda 45 kníh a 14 959 otočených strán

1 komentár: