nedeľa, 1. júna 2014

Aaa oslavujeme prvé narodeniny!! (+ súťaž)


Ale ten čas letí, však? Ani som sa nenazdala a už blogujem rok. Síce má AWoB narodeniny až 15.6., rozhodla som sa spustiť súťaž už teraz. Súťažiť budete celý jún, takže na zapojenie budete mať viac času. (Keďže to chcem mať do začiatku júla vyhodnotené. Veď viete, potom začínajú prázdniny a dovolenky a všetko okolo toho.) A teraz menšie štatistiky... 

Za rok som získala 36 sledovateľov a toto číslo sa mi naozaj páči, pevne verím, že ešte porastie. :)
Uverejnila som 146 článkov, pri ktorých sa nachádza 302 komentárov. (Väčšinu má ale na svedomí Frankkie!! :D) A čo sa týka zobrazení stránky, k tejto chvíli je to presne 9 125 zobrazení stránky

Za všetky tieto čísla Vám srdečne ďakujem, drahí čitatelia. Určite to viete ale napriek tomu Vám to pripomeniem - bez Vás by som blogovať nemohla, pretože bez čitateľov články nemajú zmysel. Takže Vám ďakujem za túto možnosť a dúfam, že si Vašu priazeň udržím! :D Ale nebudem zdržiavať, pravdepodobne Vás už zaujíma, o čo budete môcť súťažiť. 
(Chvíľka napätia...)

Stacey Kade - Medzi nebom a zemou: Stratená duša

Alona Dareová, študentka posledného ročníka strednej školy, kapitánka roztlieskavačiek a tri roky za sebou kráľovná školy, ktorá je s najväčšou pravdepodobnosťou predurčená na to, aby si vzala filmovú hviezdu, zahynie pod kolesami autobusu. Zostane však trčať v krajine živých a márne sa obzerá po jasnom bielom svetle, ktoré by ju odnieslo na lepšie miesto. Bohužiaľ, ukáže sa, že jediný človek, ktorý jej zrejme môže pomôcť, je spolužiak a úplný lúzer Will Killian. Dokáže táto dvojica prekonať vzájomnú nevraživosť a pomôcť si?

Ja som knihu už čítala (recenzia TU) a veľmi sa mi páčila, takže Vám ju vrelo odporúčam. :)
A čo by to bola za súťaž bez nejakých tých pravidiel, však?

  1. Zúčastniť súťaže sa môžu všetci čitatelia so slovenskou doručovacou adresou, ktorí majú trinásť a viac rokov, inak len s povolením rodiča.
  2. Súťaž trvá od 1.6.2014 do 30.6.2014
  3. Do súťaže sa zapojíte vyplnením formulára, ktorý je nalinkovaný nižšie.
  4. No, to je asi všetko. :D
  5. Vlastne som ešte zabudla... Veľa šťastia! :)



8 komentárov: