streda, 16. júla 2014

30 - day book challenge (4)


Štvrté pokračovanie 30 - dňovej knižnej výzvy je na svete a bude sa niesť znova v Potterovskej nálade. 
Konečne zavítalo pravé letné počasie a teploty nad tridsať aj k nám ale čo mám z toho, keď som chorá ako pes? Mám síce viac času na čítanie ale aj tak sa neviem rozhodnúť, čo čítať a zo všetkého som nervózna (najmä ale z toho, že môjmu počítaču už ale úplne šibe a namiesto kliku mi všade dáva dvojkliky, takže aj napísať  jeden takýto obyčajný článok je umenie). Taký je život chorého človeka v horúčavách. :D
Napriek tomu sa ale veľmi teším tomu, že blog má už 43 sledovateľov a aké-také lajky aj na Facebookovej stránke (ak sa chcete pridať, like box nájdete na pravej lište blogu) a hlavne... že nemám školu predsa. Takže nech sa všetko zdá akokoľvek zlé, vždy sa nájde niečo, čo vám dokáže vyčarovať úsmev na tvári. :)

4. DEŇ
Tvoja obľúbená kniha z tvojej obľúbenej série. 

Tak táto otázka má u mňa pomerne jednoznačnú odpoveď, keďže som v minulej časti výzvy označila za moju obľúbenú sériu práve Harryho Pottera, dnes sa tu ukáže jedna z kníh tejto svetoznámej série. Všetky sú úžasné, o tom niet pochýb ale jedna predsa len prevláda v mojej mysli, a práve na tento diel si spomeniem, keď sa povie Harry Potter. Nuž, a tým dielom je... 

HARRY POTTER A FÉNIXOV RÁD od J.K. Rowlingovej
(séria Harry Potter, diel piaty)



aha, strašne sa mi páčia tie nové obálky! :3


Vo co tady go?
Harry Potter má pätnásť rokov a ide do piateho ročníka Rokfortskej strednej školy čarodejníckej. Na rozdiel od väčšiny školákov sa na letné prázdniny nikdy neteší, a toto leto je obzvlášť nepríjemné. Nielenže ho Dursleyovci ako zvyčajne terorizujú, ale dokonca aj jeho najlepší kamoši Ron a Hermiona sa správajú nanajvýš čudne a tajnostkársky. Harry túži vrátiť sa do školy a zistiť, prečo sa Ron s Hermionou celé leto poriadne neozvali. Počas školského roka sa však Harry v Rokforte dozvie čosi, čo mu obráti život naruby...

A prečo práve Fénixov rád?
Och, lebo ten boj na Ministerstve je úplne úžasný! A je tam Umbridgeová, ktorú neznášam ešte viac ako Voldemorta (lebo Voldik je super) a Harry je už veľký a rieši sa s Čcho (aj keď by sa mal s Ginny!) a je tam Fénixov rád a Dumbledorova armáda a testraly a všetko, čo na Harrym tak milujem! Je tiež pravdou, že je tento diel omnoho temnejší, než tie predchádzajúce ale budiš, v päťke je to ešte celkom osviežujúce. :)  

A čo Váš obľúbený diel? Nielen z Harryho?

3 komentáre:

  1. Aj sestra má obľúbený piaty. Ja sa naňho akurát chystám. A ak mám súdiť podľa filmov (keďže som ešte všetky knihy neprečítala), tak mám tiež najradšej päťku. A presne pre to, prečo si povedala :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to aby si pohla zadkom a pekne všetky zhltla, teraz keď máš cez prázdniny čas :D nebudeš ľutovať :D ...úžasná je, mám chuť si ju prečítať, pozrieť a neviem čo všetko ešte :D

      Odstrániť
    2. Pohni zadkom - Bež v mene Božom! :D
      Hovorila som si, že cez prázdniny by som to mohla dať, ale... asi si to nechám na školský rok, vtedy ma bude držať nad vodou a dodávať mi energiu :D HP je taká nabíjačka, všimla si si? Alebo skôr, aj pre teba je? :D

      Odstrániť