piatok, 25. júla 2014

30 day book challenge (5)


Poooriadna pauza to je od poslednej časti 30 - dňovej knižnej výzvy. A vlastne aj od posledného článku - recenzie na Cinder (bola super, fakt super!). Tento týždeň som sa venovala len a len výhradne čítaniu a konečne som sa pustila do všetkými ospevovanej série Drahokamy. Poviem vám, nesklamala (ó Bože, vôbec nesklamala) a ak ste ju ešte nečítali, rozhodne viete, čo si zaradiť na prvú priečku to-read listu! 
Nemajte strach, určite o nej odo mňa ešte budete počuť, chystám niečo ako recenziu/článok na všetky tri diely dokopy. :) A samozrejme, vďaka počasiu som v podstate ani veľmi nemala na výber z letných činností. Ale nech, som rada, bol to skvelý týždeň a konečne som robila niečo, o čom som snívala celý školský rok. :D 

5. DEŇ
Kniha, ktorá ťa robí šťastnou. 

Pekelne dlho som uvažovala nad touto otázkou. Je veľa kníh, ktoré ma rozosmejú, kníh, vďaka ktorým mám pokoj na duši a pri ktorých sa cítim príjemne a spokojne. Ale ktorá z nich ma dokáže urobiť naozaj šťastnou? To je ale úvaha, čo? Tak som si preletela celý zoznam tejto výzvy, aby som sa náhodou neopakovala a stále vám predstavila inú knihu a nakoniec som usúdila, že vám sem môžem s čistým svedomím ucapiť... 

ČO SA STALO MARE DYEROVEJ? od Michelle Hodkin
(séria Mara Dyerová, diel prvý)


Vo co tady go?
Mara Dyerová neverí, že by jej život mohol byť ešte viac zamotaný. Nielenže si vôbec nepamätá, ako sa dostala do nemocnice, kde sa práve prebrala, ale nevie nič ani o nehode, pri ktorej zomreli jej najlepší priatelia a frajer. Mare sa však takmer nič nestalo. Lekári sa domnievajú, že nový začiatok v novom meste pre ňu bude tým najlepším riešením, a spomienky tak môžu pomaly vyplávať na povrch. Marin nový život sa však stále viac komplikuje. 

Tváre mŕtvych priateľov má pred očami denno-denne. A potom... zrazu...vidí aj smrť ľudí naokolo iba chvíľu pred tým, než sa to stane. Je jej jasné, že sa asi zbláznila. A keď si je už istá, že to ani nemôže byť horšie, Noah Shaw, najkrajší chlapec, akého kedy videla, ju odmieta nechať na pokoji... Čo má vlastne za lubom?


A prečo práve Čo sa stalo Mare Dyerovej?
Pretože sa vždy prihlúplo usmievam, len čo ju zbadám na poličke. :D (a to ani nehovorím o tom, keď ju čítam!) Na žiaden re-reading sa nikdy neteším tak, ako práve na Maru. Mara aj Noah patria medzi moje najobľúbenejšie knižné postavy, či už oddelene alebo ako párik... vždy ma rozosmejú a nikdy ma neomrzia. A Marin príbeh je tak správne vyšinutý, presne taký, nad akým rozmýšľate ešte týždne po dočítaní. Inak povedané, táto kniha je úplne ale úplne podľa môjho gusta a lepšie mi už ani sadnúť nemohla! :D 

A čo Vaša šťastná kniha? :)

2 komentáre:

  1. Strach múdreho muža je moja šťastná kniha aktuálne :D ... Ale inak je môjho srdca šampión jedine Fablehaven :D ... na re-reading mám chuť vždy, keď sa na ne pozriem :D
    A na tú Daru Myerovú sa musím niekedy pozrieť ... ale až keď ja prečítam Mariotových dedičov, napíšem recenziu, ty prečítaš Mariotových dedičov, napíšeš recenziu a bude sa ti to páči :D :D Až vtedy :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. :DDDDD nevolaj ju Dara lebo si spomeniem na neslávnu Darinku Rolincovú a mám predstavy v riti aspoň na týždeň :D ok, plánik jak má byť :D tak idem ďalej čakať na tú recenziu teda :D

      Odstrániť