utorok, 1. júla 2014

A výhercom narodeninovej súťaže je...


Presne pred mesiacom som vyhlásila svoju prvú blogovú súťaž, a to pri príležitosti prvých narodenín blogu. Súťažili ste o knihu z dielne Stacey Kade - Stratená duša (Medzi nebom a zemou). Pre zapojenie ste museli vyplniť formulár a ja vám za to veľmi pekne ďakujem. Na základe vašich odpovedí som vydedukovala, že je všeobecne veľmi obľúbenou postavou Magnus Bane, ktorého si vymyslela a písmenkami mu vdýchla život práve rovnako obľúbená Cassandra Clare. Ale nebudem zdržiavať, prejdem rovno k vyhláseniu výhercu. 


Takže, Stratená duša poputuje:

Kristíne Hulinovej! 

Kristínke srdečne gratulujem a už som jej zaslala výherný mail, teraz čakám na odpoveď. Ak sa mi do 48 hodín neozve, žrebujem ďalšieho výhercu. To je odo mňa zatiaľ všetko, prajem vám pekný letný deň, ktorý, pevne verím, strávite s dobrou knihou v ruke! :)


3 komentáre:

  1. Ešte teraz tomu nedokážem uveriť!! :O Prvá súťaž, kde som niečo vyhrala. :´) Normálne sa asi rozplačem. :D
    Naozaj ďakujeeeeem. :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ani nevieš, akú radosť si mi urobila svojou radosťou :D nemáš začo, ja ďakujem, že si sa zapojila :) dúfam, že kniha dôjde v poriadku a bude sa páčiť :)

      Odstrániť