štvrtok, 31. júla 2014

Dnes oslavuje narodeniny... Harry Potter!


A koľké vlastne? Ak sú moje výpočty správne (za čo vám neručím, najhoršie známky mám práve z milovanej matematiky), tak je to 34? Podľa všetkého zdroja, ktorý som našla sa náš hrdina narodil práve 31. júla 1980, takže s najvyššou pravdepodobnosťou áno. Ale nech je to ako chce, narodeniny sú narodeniny a Harry je Harry, a tak si takýto článok zaslúži bez ohľadu na to, že je vymyslený a tento článok už v podstate nemá o čom byť. 
Aaaale predsa len ešte niečo stojí za zmienku v tomto príspevku! Dnes oslavuje narodeniny aj Harryho mama (ale tá pravá, tá čo ho vytvorila a pomocou písmen mu vdýchla život) - svetoznáma J. K. Rowlingová! Tá dnes oslavuje 49 rokov úplne stopercentne a aj keď si toto blahoželanie nikdy neprečíta... VŠETKO NAJLEPŠIE, jednému aj druhej. Mnohým ľuďom  spolu s Harrym skrášlila detstvo a urobila ho kúzelným a je úplne super pozorovať moju jedenásťročnú sesternicu ako čaká na list z Rokfortu! :D A samozrejme... zaspomínať si, ako som čakala na podobný list ja. :D Jendoducho povedané, Harry je nadčasový :) Aaaach, žeby som si dnes pustila nejaký ten filmový diel? Hmm... takže ešte raz, dnes pijeme na viete-koho! :) (samozrejme, iba tekvicový džús alebo ďatelinové pivo!) 


2 komentáre:

  1. Preferujem ďatelinové pivo :D Nikdy som nechápala tú narážku madam Pomfreyovej, keď hovorila: "A čo si čakal, tekvicový džús?" ... Predstava chuti tekvicového džúsu z mojej strany je približne rovnaká ako na liek na rast kostí :D
    Harry je už taký starý? Keď som teraz niekedy čítala článok o tom, že pracuje na Ministerstve, tak... Harry a niečo také nudné? Očakávala som, že bude mať v náplni práce niečo iné :D Ale to som čakala aj to, že nebude mať deti a navždy bude bojovať proti Voldemortovi (pri tých nekonečných siedmich častiach, na ktoré sme vždy raz za rok chodili do kina.... myslela som, že to tak bude stále, no) :D Takže je to odpustiteľné :D
    Sama som netušila, že dneska má Harry narodeniny. A bola by som ukrátená o takú skvelú informáciu! (Hlavne že viem, že má dneska narodeniny Bolek Polívka :D)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja džusiky rád, ja by ochutnal aj ten tekvicový :D ale asi by som tiež radšej pripila tým ďatelinovým pivkom :D takže... na zdravie!
      Aleeeee, je auror! To je celkom fajn, Harry chcel byť vždy auror :D spolu s Ronom :D ...Bože, ani nehovor, taká nostalgia ma chytá! Dlho som už nebola na Harrym v kine :D hrúza jest toto :( (o knihach radšej ani nehovorím lebo sa rozplačem :D)
      mamka mi akurát vravela o Polívkovi :D nevadí! aj on je veľká osobnosť! :D

      Odstrániť