pondelok, 28. júla 2014

Mesačná chvastačka (jún, júl)

Autorom tohto meme je Judit.
Cieľom je pochváliť sa novými prírastkami vo vašej knižnici. 

Rozhodla som sa, že táto chvastačka bude tak trochu 2 in 1, nakoľko v júni som svoju knihovničku obohatila "iba" o dve nové knihy, nechcelo sa mi ich fotiť a písať pre ne článok. V júli som si to ale perfektne vynahradila, keď na poličke pristálo desať nových kníh. :) Takže dokopy za jún a júl je to dvanásť kníh
A akých?


Prvá šestica pozostáva z druhého a tretieho dielu mojej obľúbenej série Vlci z Mercy Falls, konkrétne Váhanie a Navždy z pera Maggie Stiefvater. Našla som ich za úžasnú cenu na bux-e a keďže mám doma prvý diel, neváhala som a spolu s Tweetni mi! od Sarry Manning to bol taký oneskorený meninový darček. Tweetni mi! som už dočítala (včera) a je to niečo úplne iné, originálne a svieže. Čoskoro chystám recenziu, kde sa vás na knihu pokúsim nejako nalákať. Leboo fakt za to stojí! :)
Pokračujeme úžasným literárnym klenotom, ktorý nesie názov Pýcha a predsudok od Jane Austen. Túto knihu som už čítala dávnejšie a fakt som si ju chcela zaobstarať aj ako vlastnú, nie len z knižnice ale... akosi som sa k tomu nemohla dokopať. Až kým som nenarazila na martinuse na ďalšiu super akciu a spolu s kamoškami sme neusúdili, že TERAZ je NÁŠ ČAS. Och, kiežby som mala aj čas na re-reading. 
Momentálny svetový fenomén Na vine sú hviezdy od nenávideného a zároveň milovaného Johna Greena sa v mojej knihovničke ocitlol úplne nečakane, keď som knihu dostala ako darček od kamoškinej rodiny. Je úplne úžasná (aj kamoška, aj rodina aj kniha!) a mám z nej vážne obrovskú radosť. 
No aa posledná z úvodnej šestice je kniha Pobrežie hrôzy od Carrie Ryan, ktoré práve lúskam a som veľmi milo prekvapená. Les kostí (prvý diel) ma nijako mimoriadne nezaujal a Mary som naozaj nemala rada ale keďže v tomto diele je rozprávačom iná hrdinka... akosi to všetko nabralo úplne iné rozmery a ja mám problém sa od knihy odlepiť. :)


Z ďalšej šestice mám ešte väčšiu radosť, pretože obsahuje takmer všetky moje obľúbené autorky/série. Hm, s výnimkou Ricka Yanceyho, o ktorom počujem vďaka Piatej vlne prvý raz v živote. Kniha vyzerá skvelo a som naozaj zvedavá, či sa prikloním k jej obdivovateľom alebo "hejterom". Dúfam teda, že sa k nej čoskoro dostanem. 
...Vidíte to? Vidíte tú Slzu od Lauren Kate? Tá kniha je úplne nádherná! Som neeskutočne zvedavá, aká bude vo vnútri, Padlí anjeli od tejto autorky sa mi celkom páčili a Slza je vraj ešte lepšia takže... len čo dočítam Pobrežie hrôzy, vrhám sa na ňu. 
Skvelý Krvavý sľub od Richelle Mead som prečítala už druhý raz a verte tomu, že bol rovnako dobrý ako prvýkrát. Moju recenziu nájdete na tejto adrese
Mechanický anjel, Mechanická princezná a Mesto stratených duší z dielne Cassandry Clare taktiež nesklamali a ja sa už neviem dočkať posledného, šiesteho dielu Nástrojov smrteľníkov. Na konci piateho dielu to totižto vyzerá veľmi nádejne a sľubne a mám pocit, že sa vrátili pôvodné Nástroje smrteľníkov, ktoré tak milujem. 
Všetky tri Cassandrine knihy už mám zrecenzované a recenzie si môžete prečítať po kliku na názov: Mechanický anjel, Mechanická princezná a Mesto stratených duší

A ešte pohľad na všetky spolu :)


3 komentáre:

  1. Aké krááásne knihy! ^•^ Slza ku mne dorazila dnes a už som sa do nej aj pustila. Tá obálka je nádherná. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pýcha a predsudok moja srdcovka :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. odkiaľ máš na to peniaze že si stále kupuješ nové a nové knihy? :O Normálne závisť :D
    ja sa môžem akurát tak chvastať s knihami z knižnice :D

    OdpovedaťOdstrániť