štvrtok, 3. júla 2014

(Záverečný) Student knihomol 2

Autorom tohto meme je Cathy z blogu Mezi nebem a peklem.

Všetko má svoj začiatok aj koniec a rovnako je to aj s týmto projektom, ktorý hrdo nesie titul  Student knihomol 2. 
Prešlo desať mesiacov, počas ktorých som každý mesiac vypísala knihy, ktoré sa mi podarilo prečítať, napočítala strany, ktoré mi prešli rukami a tešila sa zo svojich nových čitateľských rekordov ale aj hanbila za biedne mesiace. 
Desiaty, teda posledný Student knihomol je za mesiac jún a prinášam vám ho s trojdňovým meškaním ale... radšej neskoro ako nikdy, však? 
Jún bol v mojom čitateľskom živote takým tým priemerom, kedy sa nehanbíte ale ani netešíte počtu prelúskaných kníh. V osobnom živote sa mi toho však prihodilo habadej - počnúc od toho, že mám konečne pokoj od školy až po to, že som úplne nečakane navštívila Letnú školu žurnalistiky (ktorú vám, len tak na okraj, vrelo odporúčam, ak vás písanie baví alebo zaujíma čo i len trošilinku! Je to úžasná skúsenosť :)) a taktiež som prišla na to, že pokoj od školy ešte neznamená čas na čítanie :D
Ale to už kecám, a tak svoje myšlienkové pochody uvádzam späť na tú pravú mieru a oznamujem vám, že som v júni prečítala päť kníh. O polovicu menej ako v máji. :D
A tu sú:

1. Jaime McGuire: Prozreteľnosť - 424 strán (recenzia TU)

2. Stacey Kade: Kráľovná duchov (Medzi nebom a zemou) - 208 strán (recenzia TU)

3. Mary Lindsey: Črepiny duší - 304 strán (recenzia TU)

4. Rick Riordan: Proroctvo (Bohovia Olympu) - 520 strán (recenzia TU)

5. Gayle Forman: Ak zostanem - 171 strán


Za jún je to teda dokopy päť kníh a 1 627 strán.
Nuž, prišiel čas na záverečné vyúčtovanie. :-)
Za desať mesiacov som teda prečítala 60 kníh, v ktorých som otočila 
19 844 stránok

Určite vymyslím niečo podobné aj na prázdniny, pretože podobné projekty sú skvelé na to, aby ste mali prehľad v tom, čo ste prečítali. Teraz sa však s vami už lúčim a prajem vám pekný zvyšok (neupršaného!!) dňa. 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára