sobota, 16. augusta 2014

30 - day book challenge (7)


Hm. Najdlhšia pauza medzi jednotlivými dielmi knižnej výzvy je teda za nami :D a ja dúfam, že sa jednotlivé odstupy budú už len skracovať. Nemala som tušenia, že budem v auguste tak vyťažená ale... čo vám budem hovoriť, teším sa z toho a konečne môžem povedať, že som si leto poriadne užila. A to ešte ani nie je koniec! :D
Ale niečo vám sem musím šupnúť, niečo, čo ma totálne šokovalo a z čoho mi stiahlo žalúdok - tretia Mara Dyerová zatiaľ nie je v pláne!! Inak povedané, slovenského vydania sa pravdepodobne nedočkáme kvôli nízkej predajnosti. Katastróf. Viac sa o tom dočítate u Moonlight, kde sa nachádza rozhovor s vydavateľstvom Slovart. 
A teraz už k veci! :)

7. DEŇ
Kniha, ktorá ťa rozosmeje. 

Uch, och. Tých sú snáď stovky. Ale predsa len vedie Richelle Mead, ktorá ma vie rozosmiať v každej situácii. A to sa jej veľmi výnimočne darí populárnou sériou Upírska akadémia, ktorá si ma získala rovnako ako ďalšie tisíce fanúšikov. Bloodlines ma, bohužiaľ, trochu sklamali a Sydney mi nesadla tak, ako legendárna Rose ale to už je o niečom úplne inom. Takže... ktorá kniha zo šiestich dielov Upírskej akadémie je u mňa vďaka svojmu humoru na najvyššej priečke?

TIEŇOM POBOZKANÁ od Richelle Mead

(séria Upírska akadémia, diel tretí)


Vo co tady go?

Rose vie, že láska medzi strážcami je zakázaná. Jej najlepšia priateľka Lissa, posledná Dragomírovská princezná, musí byť pre ňu vždy číslo jedna. Keď však ide o božského Dimitriho Belikova, pravidlá neplatia. Aj keď to znamená klamať Lisse a staviť na to ich dlhoročné priateľstvo. 
Odkedy Rose zabila prvého strigoja, niečo sa v nej zmenilo. myseľ jej zahaľuje temnota a duchovia ju varujú pred nesmrteľnými nemŕtvymi. Strigoji bažia po pomste a v jej naplnení im nezabránia ani železné brány Akadémie. V bitke ako z najhorších nočných môr si bude musieť Rose vybrať medzi životom, láskou a dvoma ľuďmi, na ktorých jej záleží najviac... ale jej voľba spôsobí, že prežiť môže len jeden!

Prečo práve Tieňom pobozkaná?

Ak mám byť úprimná, prvé dva diely Upírskej akadémie ma zas až tak neoslovili. Považovala som túto sériu za príjemné "počteníčko" ale v pohode som zvládala pokračovať ďalším dielom po ročnej pauze. Všetko sa ale zmenilo len čo som siahla po treťom diele, ktorý ma chytil hneď od prvej kapitoly, kedy som sa úplne buchla do Christiana a Adriana (a hej, obľúbila som si aj Dimitriho a veľmi... aj keď stále zastávam názor, že... nie je tak dokonalý ako všetci tvrdíte! :D ale mám ho rada, to mám) a hlášky Rose v kombinácii s tými Christianovými a Adrianovými ma úplne odrovnávali a vďaka záchvatom smiechu, ktoré mi spôsobovali som si vyslúžila nejeden znepokojený pohľad od príslušníkov mojej rodiny. (Človek by si bol myslel, že si za tie roky už aj zvyknú, však? :D) Navyše má kniha veľmi príjemnú atmosféru a vy knihu zhltnete v priebehu niekoľkých hodín a ešte si poviete, že to uuuž? Škoda. A záver? Tieňom pobozkaná je rozhodne mojím najobľúbenejším dielom UA a vlastne je celkovo jednou z mojich úplne najobľúbenejších kníh.

A čo Vaša obľúbená kniha, pri ktorej dostávate záchvaty smiechu? :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára