streda, 13. augusta 2014

Kde som sa flákala?

Po dlhom ale aj napriek tomu nie dosť dlhom týždni sa opäť hlásim a uisťujem vás, že som na blog nezabudla! Nuž, a s čím to dnes vlastne prichádzam? 
Dôvod mojej internetovej absencie sa dá ľahko zhrnúť do troch slov - Rock pod kameňom - moja najsamobľúbenejšia akcia roka. Takúto akciu ale potrebujem stále aj nejako predýchať, preventilovať a hlavne sa poriadne vykecať... a tak si hovorím... hmm, zavesím niečo na blog? Napríklad, ako sa má taký knihomoľ na rockovo/metalovom festivale? Tak ja teda pevne verím, že neohrniete nosom nad niečím, čo nie je čiste knižného charakteru a trpezlivo si môj výlev vypočujete! 


Krásavec :)
Už tradične sa moja rocková časť duše (tá druhá je knižná, len keby ste nevedeli) s príchodom augusta rozžiarila a začala netrpezlivo odratúvať dni do odchodu na Sninské rybníky. Moja myseľ patrila už len a len a čiste iba kapelám, ktoré mali vystúpiť a oprašovaniu si spomienok na minuloročný ročník, ktorý bol úplne bombastikuš. A tak som voľky-nevoľky dočítala Všetku pravdu, čo je vo mne a surovo sa nepustila do žiadnej novej knihy. Mhm, prispel k tomu aj fakt, že naša pošta sa v posledných týždňoch asi zbláznila a zásielky meškajú niekedy aj niečo vyše týždňa a moje nové knihy akosi nestihli pred mojím odchodom doraziť. Takže som tento čas využila na to, aby som sa zbalila a ešte viac sa vyburcovala a gualá 6. augusta som sa presťahovala na zopár dní k tete a ujovi, ktorí to majú k miestu činu podstatne bližšie ako ja. Chvíľu som ochotne robila pestúnku môjmu ročnému bratrancovi, ktorý je asi to najkrajšie a najlepšie dieťa, aké som kedy videla a keďže sa tete akosi podarilo podľahnúť Twilight ságe... stalo sa a ja som čumela do televízora s ňou. A navyše mi skvelo vyvárala, takže som sa mala ako vo vatičke a už len tento pobyt som si poriadne užila! :D 
7. augusta večer som sa teda v sprievode bratranca a uja vybrala na už spomínané Sninské rybníky, kde sa Rock pod kameňom koná a aj keď som sa na to dlho tešila a pripravovala, znova ma skvelá atmosféra a emócie úplne opantali a mne sa chcelo plakať od radosti. Vypočula som si Bonfire, ktorých veľmi nepoznám a teraz už ani nemusím a Unisonic, ktorí ma trošku sklamali ale napriek tomu by som si dala v okamihu repete! Celý večer lialo ako z krhly, čo trochu pokazilo celkový dojem ale... kde sú skvelí ľudia, tam je aj skvelá atmosféra! Bohužiaľ mi ale bolo na spiatočnej ceste trochu zle a len čo sme dorazili do môjho dočasného domova, doslova som odpadla do postele a zobudila sa až na hlások môjho bratranca... o šiestej ráno! Nevadí! :D 

Pretty Maids
...aspoň som mala čas rozčítať ďalší diel Upírskych denníkov, ktoré ma záhadne naozaj pochytili a celkom ma bavia. Keďže som sa nachádzala v antičítacej domácnosti, získala som zopár úškľabkov a posmešných poznámok ale nech! Dostala som sa už k štvrtému dielu a stále rozmýšľam, či sa mi rozprávanie z pohľadu Bonnie páči alebo nie. Elena bola zvláštna ale chýba mi. Nechám sa však prekvapiť, som zvedavá, čo ma ešte čaká. :) 
Pred odchodom do centra rockového diania som sa poooriadne najedla, aby sa nezopakovala moja bolesť žalúdka a hlavy z predchádzajúceho večera a mohli sme vyraziť... Deň vyzeral spočiatku celkom pekne ale už o chvíľu sa obloha znova zatiahla a začalo.. pršať. Pršalo počas celého vystúpenia Iné Kafé ale v poho, to ma až tak neštvalo. Takže som veľkú časť dňa strávila v stane s novými známymi a znova sa len utvrdila v tom, akí sú rockeri a metaláci dobré duše! :) Po zotmení už, vďakabohu, nepršalo a tak som sa mohla pozrieť zblízka na hviezdy ako David Koller, Olympic alebo Pretty Maids, ktorí boli naozaj perfektní a úplne predčili moje očakávania! 
Dokonca som bola cestou späť nabudená a vôôôbec mi nebolo zle, nemohla som zaspať a asi do pol štvrtej rána som si ešte čítala. Avšak, neskôr sa ma nepodarilo zobudiť ani môjmu bratrancovi a zobudila som sa až o pol jednej. To už bol čas len na sprchu (zmyla som zo seba všetko to pivo, čo nejaký neandrtálec vylieval v dave) a... obed. 

A furt je tam! :3
A vydala som sa za najočakávanejším večerom leta, kedy mal vystúpiť Edguy s mojím srdcovým Tobiasom Sammetom. A poviem vám... ak Pretty Maids predčili moje očakávania, tak ich Edguy úplne zbúral a postavil na novú úroveň. Ani som nevedela ako ten čas uletel, nohy som si už ani necítila (hej, podarilo sa mi stáť úplne vpredu!) ale bolo mi strašne ľúto, že sa to všetku už končí ale aby toho nebolo málo ako čerešničku na torte... sa splnil môj sen a... nuž, mám fotku s Tobiasom! Poviem vám, stále som z toho vedľa, mám tak trochu okno na moje stretnutie s veľkým S ale viem, že bol veľmi milý a príjemný a ja som naňho vyvaľovala oči ako srna. Och, Bože. Veľmi sa teším a vážim si, že som mala príležitosť dostať sa do backstage-u! Verte mi, každých 5 minút kontrolujem fotku, či ju fakt mám a či tam fakt je. :D :D Ale to ovšem nebol koniec a ja som si ešte vychutnala koncert Amaranthe na čele s krásnou speváčkou, vďaka ktorej bolo najmä mužské publikum úplne že v seven heaven! :D Oj, prečo ten čas tak rýchlo letí, keď sa človek dobre baví? Každopádne, Rock pod kameňom odporúčam všetkým milovníkom rocku alebo metalu... a ešte niečo k blogu. 

V najbližších dňoch sa môžete tešiť na recenziu Bohov Olympu 2, Temných dier a určite sa pustím do Legendy, ktorú som vyhrala u mojej obľúbenej blogerky Frankkie! No a taktiež už asi pridám nejaké tie diely tridsať dňovej knižnej výzvy. Predsa len ma už nič tak veľké nečaká. Iba ak koncert Tomáša Klusa!! na ktorý sa tiež veľmi teším. Ale ten vás o moje príspevky neukráti. :D Tak vám prajem pekný zvyšok dňa v spoločnosti dobrej knihy! :)

Áa, skoro som zabudla! Od dnes ma nájdete aj na Twittri... takže keby niečo, TU SOM

(Fotky mám z facebookovej stránky Rocku pod kameňom.)

5 komentárov:

  1. (Shit! Taký dlhočizný komentár som ti napísala a ono sa to vymazalo!)
    V skratke: Úžasný článok (celé som prečítala :3). Flákanie povolujem, ak nás budeš o tom informovať :D A teším sa na recenziu Legendy, ty najobľúbenejšia blogerka :D
    Guala!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Očividne má tento blogger niečo proti našej konverzácii! :D mne vymazuje komentáre permanentne :D asi ich začnem písať vo worde :D :D ...dikes!! :D ak ty povieš a teba to zaujíma, tak budem! Budem informovať o každom svojom kroku! :D ...teším sa na Legendu a budem hľadať tie čokoládové fľaky :D :D

      Odstrániť
    2. Modlím sa, aby si žiadne nenašla :D A jasné budeš ma informovať a budem sa starať do tvojho života! Nah! :D :D Aby si vedela! :D Každú päťku ti podpíšem :D

      Odstrániť
  2. Musela sis to pořádně užít :) Já na takový akci nikdy nebyla, jsem na to srab :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ooo, užila som si a poriadne! :) ...vieš čo, aj ja som z toho mala blbý pocit ale keď to skúsiš raz... potom už to ide :D

      Odstrániť