pondelok, 1. septembra 2014

Mesačná chvastačka (august)

Autorom tohto meme je Judit.
Cieľom je pochváliť sa novými prírastkami vo vašej knižnici. 

V auguste som môj knižný regál obohatila o päť kníh. Oproti minulej chvastačke je to podstatne menšie číslo ale ja som nadmieru spokojná. Aj tak sa už musím obzerať po novom mieste na odkladanie kníh. Nesťažujem sa. 
Takže, aká že to bola pätica kníh?


Začnem knihami, ktoré mi urobili najväčšiu radosť... a prečo? Pretože som ich vyhrala u Frankkie s.r.o! Ide o Legendu a Fenoména od Marie Lu, Legendu mám už aj prečítanú a chystám recenziu, zatiaľ vám prezradím iba to, že sa mi veľmi páčila a určite vám ju vrelo odporúčam. Na Fenoména som poriadne zvedavá, pretože Legenda veľmi zaujímavo rozohrala karty... len kedy sa ku knihe dostanem. 


Veľmi sa teším aj druhému dielu Bohov Olympu z pera Ricka Riordana - Neptúnovho syna. Tento autor patrí k mojim obľúbeným, takže má kniha na poličke čestné miesto. Neptúnovho syna som už prečítala aj zrecenzovala a moju ódu naň si môžete prečítať na tomto mieste. 



A zakončíme to Temnými dierami od Carrie Ryan, ktoré sa mi veľmi páčili, aj keď som čakala niečo iné. Táto séria je celkovo jedným veľkým prekvapením, nakoľko sa mi prvý diel nepáčil a druhý ma "posadil na zadok". No a tretí? -> Recenzia tu
A momentálne trávim čas s Čiernou schránkou od slovenskej autorky Niny Protušovej. Zatiaľ je to taký lepší priemer, som zvedavá, čo ma ešte čaká. 

A dokopy:


Aké knihy pribudli Vám? 

10 komentárov:

  1. Naozaj pekné knižky....mňa Les kostí nebavil a preto ma ani nelákali dalšie diely,ale možno raz po nich siahnem .A Čierna schránka-to teraz vidím skoro na každom blogu,tak som zvedavá na tvoj názor :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Les kostí bol pre mňa tiež sklamaním ale ďalšie diely zasa naopak veľmi príjemným prekvapením :D takže ti určite odporúčam :)
      tak to som aj ja zvedavá, čo na to poviem po dočítaní :D

      Odstrániť
  2. Krásne, veľmi krásne prírastky :D ... Bohov Olympu chcem aj ja!! Ten príde ku mne určite ako prvý teraz. A ... prekvapuje ma, že sa ti Legenda páčia :D Som zvedavá na recenziu. (Nieže budeš neúprimná. Keď sa mi bude zdať, že to moc vychvaľuješ, tak budem vedieť, že klameš :D) :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja už zomieram z toho ako veľmi chcem trojku :D o chvíľu vychádza, vďakabohu :D
      nuž, čoby a mi nepáčila, ja takéto rada, June by som sem tam otrieskala hlavu o stenu ale Day bol s-k-v-e-l-ý :D a asi som to čítala aj v správnom čase na správnom mieste :D sadlo mi to prosteee :D ale našla som zopár múch, nemaj boja :D len kedy sa mi podarí sadnúť nad recenziu! :D

      Odstrániť
  3. Gratulujem k výhre.:) Čierna schránka pribudla aj mne, som zvedavá na tvoj názor.:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vďaka, veľmi sa z nej teším :) ..aj ja, zatiaľ som zmätená :D

      Odstrániť
  4. Pekná zbierka. Trilógia Legenda bola celkom fajn. Bohov Olympu 2 mám už tiež za sebou a bolo to super čítanie. Najviac ma tam držal pri čítaní Percy. Čiernu schránku mám tiež za sebou a k tomu už písať nejdem radšej nič :D však asi si videla recenziu, ale ja som zvedavá na tú tvoju :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. máš pravdu, Percy bol skvelý, strašne som sa tešila, že je späť :D

      Odstrániť