sobota, 25. októbra 2014

Smola a Hrušky a Klus a čo je to za šialený svet??

Oukeej, dá sa povedať, že som rezignovala a ani ja sama už od seba neočakávam nič iné, než občasné (ne)zmyslené články. Btw. Môžem ja za to, že ma v poslednom čase baví písať o kravinách? 
Začnem ale pekne knižne a posťažujem sa sama na seba... Joj, vôbec sa mi nechce čítať. Mám rozčítaného Harryho Pottera v angličtine a je super ale... aj King a jeho Joyland je super ale... So Školou dobra a zla sa mordujem už týždeň, z knižnice tu mám nakopených asi ďalších sedem kníh a ja akosi stále len hľadám výhovorky na to, aby som sa nemusela venovať Sophie a Aghate (hlavné postavy Školy dobra a zla) a nie, nie je to tým, že by kniha bola zlá, kdežeeee. Spočiatku ma síce nijako výnimočne nenadchla, teraz však uznávam, že je nápad perfektný a brilantne spracovaný, čo však po tom, keď ja si radšej vo voľnom čase lúštim krížovky? (Nie že by som toho voľného času mala až tak veľa! Ale kto ho dnes má?) 
Ale na Papierové mestá, ktoré dostanem od Jesusa sa mimoriadne teším! Čítali ste už? 

Prvá neknižná vec, ktorú dnes musím spomenúť lebo mi (sakra) nedá spať sú jednoducho a všeobecne ľudia. Vždy som to všetko vnímala ako trápne klišé, že hej falošnosť, pokrytectvo, klamstvo, pletky, sklamanie ale keď sa to dotkne mňa osobne a najosobnejšie ako môže, pozriem sa na to bližšie a zistím, že je to všetko až príliš skutočné a pekne v háji (smrk :(). A tá najsladšia a najkrajšia čerešnička na torte je, že nech vám dá už život akúkoľvek boxerskú päsť do oka, musíte vstať a ísť ďalej aj s tým monoklom lebo... no lebo jednoducho NEMÁTE NA VÝBER. A môžete sa utešiť tým, že čo vás nezabije, to vás posilní ale čo z toho, keď z toho ako vás niekto sklamal vám zostane nie len že monokel ale normálne že ďúra v serďječku. Huh, ale nebudem sa ľutovať, mám len trochu nostalgickú náladu, pretože dnes má kamoška, s ktorou som zažila všetko najlepšie a možno aj najhoršie STUŽKOVÚ a ja si začínam uvedomovať ako sa všetci rozdeľujeme, úplne všetci a aj tí poslední, čo vás držali pokope sa jedného dňa akýmsi prirodzeným spôsobom vytratia. Ale to je život. A ako by bola povedala Miina mama: Aj v tom je jeho krása. (Všímate, aká som vážna? Asi je čosi vo vzduchu.)

A už keď sme pri tej kráse a pri tom rozdeľovaní - všetci sa pekne krásne stretneme aspoň na nejakých spoločných akciách (dajme tomu) a najlepšie na koncertoch a ešte lepšie na super čuper koncertoch a ja na takých ovšem, že nemôžem chýbať. Takže okrem toho, že sa úplne flákam čo sa týka kníh som brutálne aktívna čo sa týka hudby a teraz mi to takto vyhovuje. 
Fu, šťastie, práve mi padol net a on tu ten článok zostal!
No a teraz už definitívne tá veselšia časť článku! Takže sa teraz zahrám na Upírske denníky a dám flahback do augusta, presnejšie do 19. augusta, kedy bol v Humennom Tomáš Klus a ja som sa naňho (ani sama neviem prečo a ako, keďže... no, jednoducho nie je moja šálka kávy) vybrala. A, ci pana (to mi sem tak sedelo), veruže neľutujem! A už keď som tam bola, verte, že som zabudla čo zvyknem počúvať, ako sa volám a čo tu robím. A dve hodiny (či koľko to vlastne bolo) zbehli rýchlosťou svetla. A tak som sa naučila pozerať na všetko bez predsudkov! Klus ide ako na baterky a stopercent vám zdvihne náladu až do nebies, takže ak máte možnosť, vyberte sa naňho, narehocete sa ako už dávno nie. Und... to nie je odporúčanie, to jest rozkaz! 


No a od 19. augusta mi už v podstate až do 17. októbra nevyšlo nič, čo som plánovala. A viete si ma teda predstaviť, keď som zistila, že Smola a hrušky budú v Prešove? Neviete, nikto nevie. (:D) Tých som síce až tak nepoznala (minimálne do júla, kedy boli na Domaši a ja som NEMOHLA zostať na celom koncerte, stále pre to škrípem zubami, smrk number 2) ale z mála skúseností, ktoré som s nimi mala, som vedela, že by to mohlo byť to Něco. ...trafila som sa, lebo perfecto. Nejdem si tu teraz vylievať srdce ale hmm, myslím, že majú jedny z najlepších koncertov. A z toho vyplýva, že...? No, že na nich choďte. 
Obe "skúsenosti" (ako by povedal jeden človek, ktorého nemusím) boli pre mňa v podstate nové, keďže dávam prednosť festivalom...ale predsudky sú preč a koncerty v malých kaviarňach a puboch majú možno ešte lepšiu atmosféru. A možno nie je česká a slovenská tvorba až tak zlá ako som dlhé roky skalopevne tvrdila. Žeby to platilo aj pri knihách? :D

Teraz sa už ale idem pobiť s lenivosťou a čítať tú Školu dobra a zla, aby som vám popri týchto výlevoch priniesla aj niečo plnohodnotné. To akože myslím recenziu. 
A ešte som zabudla! Už som asi definitívne redhead. Sa cítim jak pán. Koniec, prepínam. 


No a ako zvládate jesenné depresie vy? :D 

A ešte sa mrknite sem:


 a môžete aj sem:


8 komentárov:

  1. Aj ja čítam Školu dobra a zla! :D
    A vôôbec nemaj strach, nie si v tom sama. Ja síce nemám problém s čítaním (tie dve strany pred spaním vždy dám), ale nestíham písať recenzie... no ani nie že nestíham, ale neviem, čo by som k nim napísala, takže mám takú menšiu pisateľskú krízu. Ale teraz sa do toho pomaličky postupne začínam zas dostávať :D
    A... Aj ja chcem ísť na nejaký koncééért! :D Mama miluje Klusa, tak s ňou teda asi pôjdem, keď hovoríš že je fajn :D :D
    S tými ľuďmi si nelám hlavu. Veď sú to len ľudia, oni za to nemôžu.
    Inak.. Môžem sa ti pochváliť?????? OK. Dostala som sa k rocku! :3 A vážne bombastico! Ano, povedz, že si hrdá :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. A čo na ňu hovoríš zatiaľ? :D
      Fuu, som rad, spadol mi balvan zo srdca, skoro na nohu, pozor na to :D ...mne sa chce písať... ale nie recenzie :D nikomu nehovor :D
      Ciii, ešte aj naše mamky by si rozumeli, tá moja poKlusa ľúbi tiež, v podstate práve preto som sa tam ocitla :D ...choď,choď, potom povieš ako sa ti páčilo :D
      Chápem, nemá každý také šťastie, že je ako my :(
      Aleeeeeeeeeeeeeeee, držte ma!!! Neverím, aký rock? rýchlo všetko píš, posielaj, som hrdá na teba! :* :D :D

      Odstrániť
    2. Je celkom fajnová. A obálka je najviac. Ale som len na začiatku :D A rock.... no neviem aký... Taký normálny :D :D Trapt, Bloc Party, Crossfade.... Asi taký :D Ale ty mi poraď! Čo ty počúfaš? :D

      Odstrániť
    3. huh, nič z toho, čo si vymenovala nepoznám :D ...ja som asi taký klasik, ja ľúbim Kabát, Edguy (aj keď to je skôr taký ten heavy metal :D), oh jak som mala kedysi rada Sum 41 (tí zasahujú aj do punku ale punk ako taký nemám veľmi rada), Stratovarius (tiež heavy), teraz aj tie Smola a hrušky (tí sú zasa asi skôr reggae) a Horkýže Slíže zopár pesničiek, Helenine oči (ak by si sa chcela oboznámiť s mojim nárečím :3) a Arctic Monkeys, Nirvana, Kings of Leon a tak podobne :D strašne veľa je toho :D

      Odstrániť
    4. https://www.youtube.com/watch?v=vdkmhquF60o ... Nepoznáš Bloc Party? Sú absolútne perfektní. Teda... boli. Nové pesničky sa mi moc nepáčia od nich :D A už dloho plánujem, že sa pozriem Arctic Monkeys na zúbok, len som nemala čas nejako teraz :D Ale máme prázninky teraz, takže sa môžeme neučiť celé dni :D

      Odstrániť
    5. noooo, to nie je špatné teda :D ...a ak sa ti páčia oni teda, tak by mali aj Arctic Monkeys :D ja som dlho fičala na tejto: https://www.youtube.com/watch?v=1wznj4lD1Bs ale celkovo považujem za najzlatšiu túto: https://www.youtube.com/watch?v=pK7egZaT3hs :D a tak podobne :D presne, prázdniny, počúvaj :D

      Odstrániť
  2. Ja som práve dočítala Školu dobra a zla a prekvapilo ma to. Bolo to celkom fajn :D
    Som zvedavá na pokračovanie a aj obálky sú parádne.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čítala som recenziu :) ...mňa to ešte stále nejako neberie, nerozumiem tomu, ojedinelý prípad, nie je to zlé, je to super ale aj tak sa tomu vyhýbam :D

      Odstrániť