streda, 24. decembra 2014

Bez čoho si neviem predstaviť Vianoce?

Už je to nejaký ten piatok, čo som naposledy uverejnila článok (predsa len, aj keď si vždy myslím, že počas prázdnin budem mať viac času, vždy ho mám ešte menej) a musím povedať, že mi to tak trochu chýba. A tak som sa rozhodla, napriek tomu, že tyyjo ale vôbec nemám čas, niečo napíšem. A o čom sa už len píše lepšie ako o závislostiach? 
Ale najprv sem vtesnám všeobecné kecy, ktoré nesmú chýbať! 

Trochu chorý výraz, ale
každý sme nejaký.
Už včera som mala všetky darčeky, ktoré som mala v pláne kúpiť a darovať a cítim sa tak trochu výnimočne lebo ešte včera bolo všade habadej ľudí, čo sa sťažovalo, že ich ide ešte len nakupovať. Pche, ja som bola včera na koncerte! Prostredníctvom, ktorého som oslávila pondelňajšie narodeniny. Veru, nie je nič horšie ako narodeniny na Vianoce. Sama potom neviem čo som dostala ku ktorému sviatku a tak podobne. A ako sa mi len nechcelo upratovať nanovo celú izbu, ten neporiadok pozostávajúci z tašiek a papierov stál za to! Ale - dostala som úžasnú kyticu, NeNoRmÁlNe sa mi páči. 
Domov z koncertu som sa vrátila v podstate už dnes - na Štedrý deň. Aaa je to tu! Nerozumiem tomu, ako ten čas rýchlo letí. Tento rok bol rozhodne doposiaľ najrýchlejším, mám pocit akoby boli minuloročné Vianoce len včera. 

A aby bol dnešný deň tým najlepším Štedrým dňom a zajtrašok zasa najlepším Prvým sviatkom Vianočným, je potrebné dodržať isté pravidlá. 

1. Čítam Harryho Pottera, nezáleží na tom, ktorý diel, ani či knihu dočítam. Jednoducho len počas Štedrého dňa musím navštíviť Rowlingovej svet. 
Večer si možno pustím aj nejaký ten film, pravdepodobne buď trojku alebo päťku - tie mám najradšej. Ale len vtedy, keď už budú všetci spať a ako zvyčajne u mňa zabudnú koláče. Odniesť ich do kuchyne sa mi nikdy nechce a nechať ich počas noci zoschnúť? Kdežeee...


2. Už si ani neviem predstaviť Vianoce bez Hobita. Zvyčajne kinový Hobit otvára moje Vianočné obdobie a inak tomu nebolo ani tento rok - predsa len niečo bolo iné. Hobit je posledný Tolkienov spracovaný príbeh (akože Jacksonom). Fakt sa mi v kine chcelo plakať. Aj od radosti, lebo Bitka piatich armád bola úžasná, ale predsa len aj z nejakej tej nostalgie. 
Takže popri Harrym čítam aj Hobita a predpokladám, že si nájdem aj nejaký ten čas na film, či už pôjde o Hobita alebo Pána prsteňov. 


3. Malá a začínajúca, ale veľmi sľubne prosperujúca tradícia začína byť aj Vianočný koncert. Každý rok sa nájde kapela, ktorá v mojom okolí usporadúva koncert v týždni pred Vianocami a dokážete si snáď predstaviť niečo lepšie na odviazanie sa od všetkých tých stresov? (Či už školských alebo vianočných.)

4. Teraz tu jednoducho musím spomenúť môjho brata, lebo veeeľmi chce byť v článku. Hm, rastie z neho mediálna hviezda? A aká tradícia sa s ním spája...? Well, s bratom každý rok fičíme na Sám doma, aj keď všetci okolo nás gúľajú očami. Ale uznajte, bola by bez Kevina tá správna televízna vianočná atmosféra?
Nieeeeee, nebola. 


Päť bodov by bolo síce pekné číslo, ale zostaňme pri mojom pravidle párnosti. (A hlavne - musím ísť obaľovať rybie filé, huh.) Navyše mi už nenapadá nič, čo by stálo za spomenutie, a tak vám už len zaželám tie úplne najsamkrajšie, najlepšie a najbohatšie (a nielen čo sa týka darčekov) Vianoce. Užite si ich ako len môžete a spolu s nimi aj prázdniny. :) Poriadne sa najedzte! (Dobrú chuť k večeri.) A veľa dobrých kníh pod stromčekom. 

Pre mňa tá najvianočnejšia pesnička :3

P.S.: Ešte dnes do polnoci sa môžete zapojiť do Vianočnej súťaže o Školu dobra a zla. (TU

2 komentáre:

  1. Ja si robím maratón HP! :D Hobbita som kukala nedávno. Sám doma ma už celkom omrzel...Zato Mrázika môžem stále :D Inak všetko najlepšie k narodkám a šťastné a veselé Vianoce. :)
    (Viallen z All dreams are real- http://all-dreams-are-real.blogspot.sk/)

    OdpovedaťOdstrániť