štvrtok, 25. decembra 2014

Kto sa zmocní Školy dobra a zla? | Výherca súťaže


Možno ste postrehli (alebo sa dokonca zapojili), že na blogu od 1. decembra až do včera prebiehala Vianočná súťaž o Školu dobra a zla. Dnes teda vyhlásim výhercu, ktorý sa môže v blízkej dobe tešiť na balíček. 
Veľmi pekne ďakujem všetkým, čo sa zapojili a ešte krajšie ďakujem za vaše odkazy, ktoré ma naozaj veľmi potešili. :)
Nebudem to naťahovať, aby ste si už toľko neobhrýzali nechty... Škola dobra a zla poputuje k... Napäté a veľmi dramatické ticho. Bubny, bubny, bubny...

AndRei

ktorej už mailujem a gratulujem a ktorá má 48 hodín na odpoveď. Ak sa jej nedočkám, žrebujem znova. A ešte potlesk pre víťazku! :)


10 komentárov:

  1. Gratulujem! :) Dúfam, že sa kniha bude páčiť.
    (Viallen z All dreams are real- http://all-dreams-are-real.blogspot.sk/)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ozývam sa ! Ozývam sa! :D Ďakovala som ti aj v mail, ale poďakujem ti aj tu.
    Ďakujem za skvelú súťaž, ďakujem za vyžrebovanie a ďakujem za knihu. Neuveriteľne sa na ňu teším, lebo som čítala na ňu samé pozitívne ohlasy...
    Takže naposledy Ď-A-K-U-J-E-M! A krásne sviatky prajem všetkým! :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vidím tě všude :D ukážkovo sa ozývaš! :D
      Nemáš začo, nemáš začo - dúfam, že ju k tebe dostanem čo najskôr :D

      Odstrániť
  3. Gratulujem AndRei :3 :D :D Nemôžem uveriť, že niekto s tak úžasným menom dostal túto knihu :D Ja by som sa bola tiež zapojila, ak by som ju už nemala doma :( :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Gratulujem a pekné čítanie prajem. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj chtěla bych tě poprosit o shlédnutí mého nového knižního blogu, založila jsem ho před několika týdny. Budu moc ráda za jakýkoliv zanechaný vzkaz ve zprávách - vlastní názor, připomínky, zhodnocení ... Předem moc děkuji :) http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť