pondelok, 23. februára 2015

Keď si múza zoberie dovolenku

Je načase, aby som vyšla s farbou von a priznala sa, že mám absolútny pisateľský a čitateľský blok. Niežeby vás to nejako extrémne zaujímalo, ale verte tomu, že si vážim každý náznak kopajúcej múzy a nuž, ako sa vraví, topiaci sa slamky chytá, a tak pod mojimi rukami pomaly vzniká nový článok o ničom a o všetkom zároveň. 


Začnem teda svojim čitateľským problémom, ktorý spočíva v tom, že už asi dva týždne čítam Baby z Brooklynu, ktoré sa síce čítajú perfektne (odporúčam vám), ale čo z toho, keď pri knihe neobsedím dlhšie, než zopár minút? A potom to vyzerá tak, ako to vyzerá a ja som na... nuž, na piatej kapitole. 
Bohužiaľ, tento stav mi nie je vôbec neznámy, avšak každý rok ma zaskočí a som z neho znechutená. Jarný a jesenný čitateľský blok je už pravidelnou súčasťou môjho kalendára, ja mám z toho však stále horší a horší pocit. Plynulo a paralelne, ruka v ruke s týmto problémom ide aj ten pisateľský, kedy zo seba musím slová ťahať ako z chlpatej deky. A, samozrejme, keď sa už niečo odhodlám napísať, je to tak neohrabané a bez hlavy a päty, že radšej všetko zmažem a pustím si nejaký film alebo seriál. Ktovie, či uzrie svetlo blogerského sveta aspoň tento článok? 

Ale aby som nebola len pesimistická a celý čas sa na seba nesťažovala (lebo to si vlastne ser...veď viete čo do úst), tak vám radšej napíšem, čo mám nové. Úplne najnovší pocit v mojom repertoári je, že som ako-tak so všetkým spokojná (odmysliac si tie už vyššie spomínané problémy). Nemyslite si, že je všetko perfektné, len mám akúsi optimistickejšiu náladu, vďaka ktorej je svet krajší. Aspoň teraz v tomto okamihu. (:D) Je možné, že to bude tým, že vo vzduchu cítim jar (a pokojne môžu všade hlásiť, že zasa prídu mínusové teploty, ja to tam jednoducho cítim), ale aj tým, že mám za sebou zopár pekných týždňov s priateľmi a myslím, že to je práve to, čo nám všetkým občas chýba. Takže, aby ste nepovedali, že vás priebežne neinformujem: Mám sa dobre. Vážne dobre. 

Ok, ok, takto to vonku ešte nevyzerá, ale priznajte sa, nemáte krajší deň už len pri pohľade na ten obrázok?

Well, a podstatne nepodstatná otázka, ktorá by mala byť hlavnou myšlienkou článku? Čo robí taká blogerka a knihomoľka, keď nebloguje a neknihomolí? 
Ta saaa flaka, ňeee? (Vážne, nikdy som nebola častejšie von, ako v poslednom čase. Ale takto mi to teraz vyhovuje, čudnéé.) A jasné, že vás všetkých sleduje z blogového zákulisia. Mám o vás všetkých prehľad, kiss kiss bang bang. 
Okrem toho, že chodím von a učím sa a chodím von a učím sa a po novom sa snažím piť len čistú vodu... vlastne ani neviem, čo robím. Občas sa len tak zastavím a imaginárne (niekedy aj nie) búcham hlavou o stôl, že kam ten čas, sakra, tak rýchlo beží? Akoby bol včera Silvester, nie? 

Fotené mobilom, no hate. 
A ešte sa vám musím pochváliť, že som si konečne kúpila vlastného Hobita, z ktorého sa teším už niekoľko týždňov... a! Mám novú poličku na knihyyy, keďže v knižnici už nemám žiadne voľné miesto. Je perfektná, dá sa milovať poličku? Dá. 

Eh... a bola som na 50 shades of grey. A poviem vám, že mi ešte nikdy nebolo v kine tak zle. (Dobre som vás zaviedla teraz, čo?) Taký vydýchaný vzduch tam nebol ešte nikdy! Ani taká plná, úplne plná sála! (Ok, kecám, na Drozdajku bola tiež plná.) Dokonca pridávali predstavenia, asi ako v mnohých ďalších mestách. To je veľká vec, na aké veci sa všetci trepú do kina, čo? No ale musím uznať, že to rozhodne nebolo také zlé ako som očakávala. Akože, nebudem to teraz pozerať stále dookola, ale videla som už aj väčšie braky. Také neurazí, nenadchne, knihu si asi neprečítam aj tak, ale Ana bola perfektná. 
Len som všade videla Twilight! Nevadí. 


Ako bonus vám pridávam pesničku, na ktorej fičím a som z toho v šoku, lebo to vôbec nie je podľa môjho gusta. Ale táto je taká... ako po masle. Kým som zistila ako sa volá a od koho je, musela som sa hrabať na YouTube asi tri hodiny, takže teraz nebudem počúvať nič iné, ani keby neviem-čo-bolo. 


Takže toľko k mojej neaktívnosti, ako sa máte vy? 

2 komentáre:

  1. Konečne! :D Už som dokonca aj ja začala písať častejšie ako ty (a to je čo povedať, veď vieš) :D Môžete si so sesternicou podať ruky. Ona má teraz tiež krízu a tiež mi na Vianoce vravela, že už nebude piť. Že až na Silvestra :D :D Škoda reči.
    Aj ty tam už cítiš tú jar? A keď po polroku na mňa zasvietilo slnko... extáza... :D Teraz každé ráno na záhradu vylejem symbolicky pohár teplej vody, aby sa sneh rýchlejšie topil :D
    Máš veľmi peknú poličku :) :D Taká akurát na knihy :3 :D btw. Som asi jediný človek, ktorý nevidel (a nechystá sa vidieť) Fifty? :D (Stačilo mi, keď nám dnes pustila nábožkárka umučenie Ježiša. V noci sa budem báť spať a pri pomyslení na klince mi naskakujú zimomriavky) :D
    Pesnička je slabý priemer. Neinvestovala by som do toho ani 3 minúty, nieto ešte 3 hodiny :D :D Ale videoklip je veľmi pekný :) :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. všimla som si, že si sa rozbehla :D teraz si ako raketa :D
      tak vidiš, ja som nevidela Umučenie :D ..každy mame svoje :D :D
      viem, že je ale všetci mame svooje guilty pleasure :D a beha mi po rozume už asi tyždeň :D teraz už menej, ale byvali to muky :D :D ...videoklip som nevidela :D :D

      Odstrániť