nedeľa, 19. júla 2015

A narodeninovým výhercom sa stáva...

O deň neskôr, ale predsa len sme sa dočkali vyhlásenia výhercu Druhej narodeninovej súťaže na AWoB-e. So žrebovaním (ktoré je inak veľmi nepríjemnou záležitosťou pre toho, čo má vyžrebovať...jedného) mi pomohol brat, ktorý sa v tom doslova vyžíval. (Takže všetky sťažnosti smerujte naňho.)


Aby som vás ešte trochu ponapínala, prezradím vám, že vás zapojilo 29! Na moje pomery je to rekordné číslo, za čo vám veľmi pekne ďakujem a je mi veľmi ľúto, že môžeme mať iba jedného výhercu. 
Som však motivovaná pre vymýšľanie ďalších súťaží, takže dúfam, že nikto z vás nebude príliš sklamaný. :)

Všetky vstupy sú poctivo rozdané, môžeme žrebovať.

A už máme výhercu... len zatiaľ nepoznáme jeho meno. 


Dobre, už vám prezradím, kto sa môže tešiť na balíček, ktorý bude obsahovať knihu Prozreteľnosť, záložku, bilingválnu knihu a plagát Lorda Voldemorta/Bellatrix L. 


ANDY

Ktorej srdečne blahoželám a už píšem mail! Má 48 hodín na to, aby odpovedala, ak sa tak nestane, žrebujem ďalšieho výhercu. Ešte raz veľmi pekne ďakujem všetkým zapojeným, prišli mi milé odkazy a pekné odpovede, ktorí obsahovali vaše predstavy o dokonalom lete. A poviem vám, je poriadne vidno, že ste všetci knihomoli! Ale napriek tomu ste každá (keďže sa prihlásili samé dievčatá!) jedinečná. 
Ešte raz ďakujem a Andy gratulujem! Pekný zvyšok nedele prajem. 

5 komentárov: