piatok, 10. júla 2015

Druhé narodeniny + súťaž


Stalo sa vám už niekedy, že ste zabudli na narodeniny? Svoje, bratove, mamkine, kamošove? Mimoriadne nepríjemná vec, však? Mne sa to stalo tiež s jedným z mojich najlepších kamošov... môj blog oslavoval v júni druhé narodeniny a mne to úplne vyfučalo z hlavy. 


A to sme spolu strávili dva krásne a nezabudnuteľné roky plné recenzií, vykecávačiek, súťaží, zakladania facebookových stránok a experimentovania s dizajnom. Každopádne, môj blog tu je pre mňa vždy, dokonca aj vtedy, keď tu pre mňa nie je nikto iný a vždy ma trpezlivo vypočuje. Vypočul ma už presnejšie v 216 článkoch spolu so 63 úžasnými sledovateľmi, ktorých si nesmierne vážim za to, že so mnou majú trpezlivosť. A dokonca sa do diskusie medzi mnou a mojím blogom niekedy aj zapoja a zapojili sa už presne 536x, a to prostredníctvom komentárov. Nie sú to síce žiadne ohromujúce čísla, ale ja som viac než spokojná a svoj vzťah s Amazing World of Books nikdy neoľutujem. 

Hmm... a čo by to boli za narodeniny bez darčekov? A tak sme si pre vás nejaké spolu s mojím kamošom AWoB-om pripravili. 


A keby ste nevedeli vylúštiť, že čo to na vás z toho veľkého obrázka gáni, tak vám to sem pekne rozpíšem: víťaz bude len jeden a získa knihu Prozreteľnosť od Jamie McGuierovej, záložku, bilingválnu knihu od Jacka Londona: The Wit of Porportuk (Dôvtip Porportuka), To Build a Fire (Založiť oheň) a plagát Bellatrix/Voldemorta, podľa toho, z akej strany si to zavesíte. 

Ešte nejaké tie pravidlá

Súťaž je otvorená len pre čitateľov starších ako 13 rokov (prípadne so súhlasom rodičov) a so slovenskou doručovacou adresou (však viete, tie peniaze nás raz privedú do hrobu).
Súťaž trvá od piatka 10. júla 2015 do piatka 17. júla 2015. Víťaza vyhlásim 18. júla, počkám 48 hodín, či sa mi ozve a ak nie, vyberám ďalšieho výhercu. 
Pre zapojenie do súťaže je nutné vyplniť formulár nalinkovaný nižšie.
Prajem vám veľa šťastia! 


9 komentárov:

  1. Chcela som ti napísať siahodlhý list a keď som dala patriaci sa odsek za oslovením, tak sa mi to odoslalo!!! V každom prípade.... Boli by tam veci ako že milujem tvoj blog aj teba samotnú a že dva roky, to je už poriadna doba (btw, 23. sa budú oslavovať moje druhé narodky) a že ak prestaneš blogovať, tak môj život stratí zmysel... :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mali by sme ešte nejako spojiť tie oslavy a zrealizovať to tak reálne niekde u nás v podniku, keď konečne prídeš na návštevu! :D už by si mohla rozmýšľať nad termínom :D
      ale ďakujem, ďakujem, tvoje slová ma vedia vždy zahriať pri serdječku :D

      Odstrániť
    2. a ešte som zabudla... strašne sa ospravedlňujem všetkým, ktorým som sťažila napísanie mi pekného odkazu tým, že som tam urvala iba text a nie text s odsekom :D už som to upravila, keďže si bola druhá s rovnakým problémom! :D ...takže sorry, sorry, ale mám to pekne na blogu v komentári aspoň :D :D

      Odstrániť
  2. K narodeninám samozrejme prajem všetko najlepšie, nech blog len pekne rastie, dlho žije a má mnoho a mnoho skvelých článkov a komentárov :-)
    Súťaž je super, zapojila som sa a uvidíme či sa na mňa usmeje šťastie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Veľmi pekne ďakujem :) kiežby som mohla obdariť viacerých, všetci ste perfektní! :D

      Odstrániť
  3. Všetko najlepšie prajem a nech ti to ešte dlho vydrží...a samozrejme, veľa úspechov a čitateľov k tomu :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Všechno nejlepší k blogovým narozeninám :) Jen tak dál :) Hodně dalších úspěchů, čtenářů, nápadů a čtenářských zážitků :)

    OdpovedaťOdstrániť