nedeľa, 5. júla 2015

Zase mám toho veľa, čo vám musím povedať!

Mám za sebou ďalšie dva perné týždne, a aj keď neviem, či vás takéto články vlastne bavia, mňa nesmierne baví ich písať a poviem vám zákulisnú informáciu - majú aj celkom slušný počet zobrazení. Takže prečo nie? A tak tu máte ďalší stručný prehľad o mojich rušných dňoch. 


Vedeli ste, že sa 19. a 20. júna konal Dobrý festival v Prešove? (Kto tam bol? Prihláste sa!) A vedeli ste o tom, že bolo naozaj "perfektné" počasie? To ale samozrejme skalopevných fanúšikov dobrej hudby, zábavy, piva a festivalov neodradilo od toho, aby zavítali na Delňu a odštartovali začiatok leta, ktorý vyzeral ako stred jesene. Ale čo by to bol za život bez nejakých tých prekážok? 


No a keďže Petrosa musí byť na každom koncerte/festivale, ktorý sa koná v okolí jej momentálneho pobytu, zatúlala som sa aj na Dobrý festival. A bol naozaj dobrý?
No bol. Lebo môže byť aj neviem ako zlé počasie, môže pršať, búrkovať, ale keď vytvoria ľudia dobrú atmosféru, tak je dobre všade. A ešte keď tam k tomu predávajú aj dobrý Šariš, tak už je tak dobre, že no comment. Takže sme si odstáli pekne pod pódiom na mojich milovaných Smola a hrušky, podržali sme si dáždnik lebo lialo ako z krhly, dali sme foto a išli sme hľadať toi-toiky, ktoré sme ale nenašli, lebo tu bolo hádajte čo? No normálne wecka. Ktoré si zachovali relatívnu počestnosť až do konca festivalu! 
Potom sme si dali niekoľkohodinovú pauzu na občerstvenie a poflakovanie sa, pozreli sme si Iné Kafe, ktorému síce ja stále neviem akosi prísť na chuť, ale kamoška ich žerie a čo neurobíme pre svojich milovaných, však? 
A potooom... sme hodinu a pol čakali na taxík! Nie je nič obtiažnejšie ako po nejakej akcii v meste zohnať taxík, tomu verte. Ale neriešime, aj tak bolo barzo dobře. 

Vrato sa nechcel fotiť...
tak sme dali sefie s plagátom.
V sobotu sme dospali a o štvrtej poobede sme sa znova vybrali do Prešova na pokračovanie dobrého víkendu na Dobrom festivale. Počasie bolo trošičku múdrejšie ako v predošlý deň, ale aj tak by som si ho vedela predstaviť lepšie. Až na mieste sme zistili, že sme prišli v podstate nanič, lebo nehrala žiadna kapela, ktorá by nás nejako extrémne zaujímala. Ale mimoriadne príjemne ma prekvapili Chiki liki tu-a a teraz som už hrdý fanúšik! 
No a potom čakaj až na IMT Smile a Lúčnicu, na ktorých som sa, ja osobne, skoro unudila k smrti. Asi som nejaká chybná, ale s čistým svedomím hovorím, že sa mi to nepáčilo. Každý sme nejaký, mňa viac hnevalo, že som nestihla Helenine oči a musela som sa, tentoraz už MHDčkou, trepať na stanicu, kde ma čakalo nemilé prekvapenie! 

A to také, že nešiel autobus. Všade vypísané, že má pekne o polnoci ísť. Autobusová stanica zamknutá, všade tma, do areálu sa nedostanete. Tak sme si pekne niečo vyše hodiny počkali na benzínke (veľmi zaujímavo sme museli vyzerať, dve holky na benzínke o jednej v noci, eheh) a veruže nám nebolo všetko jedno, keď nás začal naháňať akýsi pofidérny mládenec tmavšej pleti! Až na tú spomínanú benzínku. A že od stanice si to treba pekne zabehnúť! Vzrúšo a adrenalín jednoducho musí byť. 
Avšak - koniec dobrý, všetko dobré, a tak niečo po jednej dorazil môj dedko a už sme sa viezli domov s plnou náručou spomienok. 

Domov som prišla taká nabudená, že som si ešte čítala, čo ma však vôbec neupokojilo, pretože to bol Vodopád, a ten mi teda poriadne dvíhal tlak. Prečo sa môžete dočítať v recenzii. 

O týždeň neskôr, v piatok, už moje kroky smerovali do Humenného, aby som dohnala zameškaný čas s Heleninými očami. Perfektne mi to vynahradili, už dávno sa mi koncert nepáčil tak veľmi! Navyše som tu stretla aj mojich nových miláčikov Chiki liki tu-a, takže perfektný večer. Žiaden blbý taxík, žiaden neidúci autobus, všetko ako má byť, s peknou nostalgickou chvíľkou, ktorej sme sa s kamoškou oddali. Že ako veľa sme toho už spolu zažili!

Och, ta kto by nechcel taku hrivu?

A pekné uzavretie júnových koncertov ma čakalo u nás vo Vranove na, už tradičnom, Vranov feste, kde boli tentoraz dosť oničom kapely, ale tak aspoň niečo. Veď nezáleží na tom kde ste, ale s kým tam ste, nemám pravdu? 

Letný chill v Kováčovej :3
Cestou do Brezna k sesternici mi robil spoločnosť Clary, Jace, Simon, Isabelle a Alec a ja som konečne znova nadšená z tejto série. Z akéhosi neznámeho dôvodu som sa zamilovala do Sebastiana a zase raz do Jacea a konečne môžem povedať, že sú to zase raz staré dobré Nástroje smrteľníkov. Až mi je ľúto, že sa už nezadržateľne blíži koniec. Ale teším sa na seriál! Aj keď mi spočiatku výber hercov nesedel, som stále viac a viac presvedčená o tom, že je skutočne dobrý. Tak sa teda nechám prekvapiť, čo predvedú na televíznych obrazovkách. 

Teraz som už konečne doma! A oddávam sa čítaniu a písaniu a môjmu bratovi a rozmýšľam, že sa vrhnem na Upírske denníky. Zase raz. 
Ako znášate tieto horúčavy vy? 

Tu naľavo sa môžete pokochať pohľadom na Petrosu uprostred horúceho dňa, oddávajúcu sa muzike a svetu Cassandry Clare. Na balkóne som, lebo bývam v byte a nemôžem vybehnúť na záhradu. Ale šak lepšie jak nič.

A ešte vám sem pridám môj chytľavý letný hit, tak si poriadne užívajte leto! Veď viete, je len raz za rok! 

(Nemajte predsudky, že je to reggae... :D)

2 komentáre:

  1. Koľko festivalov :O to si teda rozlietaná 8D
    Ja moc tieto sk/cz kapely nežeriem. Vypočuť si vypočujem, aj si viem zaspievať niektoré pesničky, ale z duše nenávidím "pogovanie" akože narážať do seba pod pódiom... to fakt nie 8D a ani pivo nepijem, takže vraj nikdy nebudem vedieť festivalovať 8D ale minulý rok ma môj drahý 1. krát vytiahol do Nitry na Polemic a iné a celkom sa mi zapáčili a tento rok škola organizovala Incheba party s hosťom Horkýže slíže, takže občas sa mi zadarí zúčastniť sa takýchto vecí 8)
    Ale osobne by som radšej prijala koncert niektorého z mojich zahraničných idolov 8P Tento rok som tak videla Innu a to bola bomba 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vieš čo, ani ja som veľmi nemusela sk kapely, ale akosi na mňa prišlo a teraz na ne nedám dopustiť :D ...ale každý máme svoje, každý má rád niečo iné a zabáva sa inak, v tom je tá krása! :D
      A keby si teraz vedela ako ti závidím tie Horkýže slíže, na ktorých sa ja neviem dostať akosi :D ...nepochybujem o tom, že Inna bol super, predsa len tí zahraniční umelci vedia urobiť vystúpenie na inej úrovni ako naši :) (Ale aj tí sú super!) :D

      Odstrániť