streda, 5. augusta 2015

Ako vzal júl nohy na plecia

Povedzte mi, kam utiekol ten júl? A prečo musel? Pravdepodobne sa len naštval, lebo som naň stále nadávala, že je horúco, že chcem zimu, že nemám kam ísť a že nemám s kým niekam ísť. Ale, samozrejme, keď sa za tými tridsiatim dňami obzriem, mám pocit, že som nikdy nebola doma, nikdy nebola sama a v podstate som si užila aj tie smrteľné horúčavy. Takže sa júlu oficiálne ospravedlňujem a... no, furt nie je späť. 
A keďže mi už nezostáva nič iné, než len spomínať, zase raz sa dozviete, čo moje zaneprázdnené ja v uplynulých týždňoch robilo! 


Viem, že o Brezne už viete, a preto ho zdvorilo vynechám. V prvom rade sa mi v júli podarilo prečítať päť kníh, a to považujem v tomto roku za nehorázne hriešny úspech. Niekedy mi je naozaj trápne, že mám knižný blog a tento rok knihy zatiaľ pomerne úspešne ignorujem. Teda, vždy nejakú čítam, ale ide mi to horšie ako v lete na sánkach. Dokonca som vyprodukovala aj nejaké tie recenzie a jednu mám rozpísanú v konceptoch. Ktovie či raz uzrie svetlo sveta... Dnes som sa však poriadne zažrala do Selekcie a aj napriek tomu, že mám pocit, že čítam len niečo, čo som v iných kabátikoch čítala už stokrát, celkom ma to baví. Uvidíme, čo America a Maxon ešte prinesú mojej dušičke. 

Viete ako si vždy všetci plánujeme, čo všetko budeme robiť v lete? Heeej, ja sa budem furt chodiť kúpať, opaľovať, grilovať, stanovať, chatovať a užívať si tropické teploty najviac ako spolu s mojim mierne ubitým horúcim IQ dokážem? No, ja to robím stále a málokedy mi to naozaj vyjde. Mohli by sme ísť pekne po poriadku a všetko, čo som v júli NErobila vyškrtnúť. Chodiť kúpať... to by som tak spolovice škrtla a spolovice nechala, bola som trikrát... stredná zlatá cesta. Hahaha opaľovať sa v mojom prípade neprichádza do úvahy, ak nechcem skončiť ako nejedlá špekačka. NIKDY sa neopálim, VŽDY ma iba nevkusne spečie. Grilovať som seriózne bola so všetkým, čo k tomu patrí. Škoda, že som si nedala ani kúsok z grilovaného mäsa, ale...ráta sa to za grilovačku, že? Stanovať som bola naposledy pred desiatimi rokmi a aj vtedy to dopadlo katastrofálne, lebo som pokazila zips na stane (to boli ešte také staré látkové a škaredé) a celú noc nám bola zima, keďže šlo o najchladnejšiu noc vtedajšieho leta. Šťastíčko. A chatovať som mala, naozaj som mala, ale či by len život nebol nudný, keby všetko vychádzalo tak, ako má, však?

Domaška
Och, už zasa to robím, ešte som dokopy nič nepovedala a už to mám na tri odseky. 

Podstatnú časť júlových piatkov som strávila zase raz v Prešove (ktorý sa už vážne stáva mojím prechodne obývaným mestom) na Pivnom festivale. Nikdy v živote (a to už mám pochodených dosť festivalov) som nevidela toľko ľudí na jednom mieste (veru, dajte na VÝCHOD PIVNÝ festival). Klaustrofobikom neodporúčam, ale všetkým ostatným jednoznačne áno!  Po tom, ako budete pol hodiny hľadať svoje obľúbené pivo pravdepodobne aj tak siahnete po nejakom vám absolútne neznámom (ale šak vyzerá celkom sympaticky... a nie je tam taký dlhý rad, tak prečo nie?) a možno zistíte, rovnako ako my, že je naozaj fajnové (Predná hora). Len potom dbajte na to, aby ste mali za každých okolností po ruke toaletu. Myslím to vážne. 
A do nôty nám popri tom hrali aj Smola a Hrušky a Chiki Liki Tu-a, takže perfecto... kto by si vedel predstaviť krajší letný večer?

Takýmito peknými toliarmi sa na festivale platilo :3
Aj keď nemám v júli žiaden sviatok, predsa len som dostala aj darček! Od mojej druhej polovice duše v inom tele, ktorá bola dva dlhé týždne odcestovaná v Anglicku, som obdržala naozaj výnimočný darček, ktorý má slúžiť predovšetkým na rozšírenie vedomostí v anglickom jazyku. Týmto chcem silne poďakovať. (:D:D:D) Nepíšem, čo to je, pozrite sa na obrázok. 

Stále sa uchechtávam, keď tú knihu na poličke zbadám :D

Niekde medzi všetkými tými júlovými dňami sa mi dokonca podarilo nájsť aj prvú blogerku, ktorá odo mňa býva len do hodiny cesty! Po dvoch rokoch! Obrovský zlom v mojom blogovm živote. A dokonca je to aj veľmi príjemná blogerka, ktorá píše naozaj perfektne, takže určite checknite! Nájdete ju TU.
Keď už sme pri blogerkách... Na budúci týždeň nás s Frankkie (na 75%) čaká obrovské stretnutie. Všetci na nás myslite, bude to veľmi epické a amazing a emotívne. 

V súčasných dňoch sa venujem už len prevažne prípravám na cestu do Prahy (jooj, jak sa teším!), siahodlhým úvahám o podstate života a ľudskej existencie, krížovkám (v lete milujem krížovky!) a netrpezlivému očakávaniu každého ďalšieho dielu Kostí. 
Určite som zabudla na milión vecí, ktoré som ešte chcela spomenúť, ale aj tak je toho dosť, takže vás už nechám na pokoji. Žite v mieri a láske a užívajte si august.

Keby ste sa chceli pochváliť vaším júlom... mám rada komentáre a vždy ich všetky čítam!

Hudobná vsuvka
YouTube má nový dizajn videovej lišty!

5 komentárov:

  1. Selekcia bola fajn, nepadla som z nej síce na zadok, ale čítala sa dobre ;)
    A si na tom lepšie ako ja, lebo kúpať som sa bola až raz! :D , opaľovať som sa vydržala tak asi hodinu max. tiež raz :D , grilovať som nebola :((, stanovať tiež nie a chatovať budem až tento piatok! :D
    Pivný festival v Prešove, heeej? :D Takže aj alkoholička z teba je? :D Dobre vedieť, už si píšem zoznam! :D Ale aj u nás bol, ešte pred letom tuším, na ňom si nebola náhodou? :) :D
    Ďakujem ti za chválu, no neviem , či si ju zaslúžim ;) Ale som rada, že som narazila na tvoj blog, lebo je to fajn pocit, keď viete, že neznámy bloger, ktorého ste v živote nevideli, ale jeho články sa vám naozaj pozdávajú, býva len tu...skoro za rohom ;) :))) Mám z toho taký super pocit :)
    Vášmu stretnutiu držím palce! :))
    Nehovor mi, že aj ty krížovky lúštiš??? :D Ja som im totižto prišla na chuť až tento rok, no len za dnes som sa pustila asi do štyroch :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ty bývaš v dome, tak môžeš to opaľovanie predsa len aspoň ako-tak praktikovať, ale ja na balkóne :D :D :D ...vieš si predstaviť :D
      vážne ideš chatovať? závidím, poriadne si to uži, chatovice sú super! :D
      ...presne tomu som sa chcela vyhnúť! :D:D nein, nein, nie som alkoholička :D pivo je...od smädu :D ...aj u vás bol? nepočula som :/ aj u nás bol, o tom som počula, ale bol presne vtedy, keď aj ten v PO, takže som si vybrala ten väčší :D
      nechválim nezaslúžene, takže si určite zaslúžiš! ;)
      ďakujemee, aj nášmu stretnutiu držím palce :D
      strašne žeriem krížovky, vždy v lete vylúštim habadej :D teda, ak sa mi ich podarí dolúštiť do konca :D

      Odstrániť
    2. :D :D :D tak viem si to predstaviť len s ťažkosťami :D :D alebo určite to je zaujímavé :D
      Hej, keď sa všetko podarí, tak áno :) :D Sa teším dosť a ďakujem, užijem :))
      Haha, máš jasné, že od smädu :D Mne síce nechutí, ale chápem, že asi dobre utíši tento letný smäd ;) :D
      Tomu nášmu tiež držím palce :D Hlavne sa teším na Kaufland ! :D :D
      No, presne s tým mám problém :D Ale nejako sa mi začalo dariť, tak dúfam, že som to nezakríkla :D

      Odstrániť