piatok, 25. marca 2016

100 nepotrebných informácií o mne

Niektorí už možno viete, že som tak trochu zaťažená na tagy a len čo nejaký pekný zavetrím, už ho vypĺňam. Inak to nebolo ani tentoraz, a keďže podobný som asi ešte ani nerobila, prinášam vám tag, v ktorom sa o mne dozviete nejaké tie pikošky. Ty brďo, je poriadne čudné uvádzať článok o sebe. Hmhm. 
Navyše mi to tu začalo nejako stagnovať, čo sa týka kreatívnych článkov a v poslednom čase som sa zamerala na recenzie, takže malé oživenie snáď prospeje. 
Tak uvidíme. Och, ale je ten obrázok dlhý, už nemám čo napísať. 

1. Spíš s otvorenými alebo zatvorenými dverami?
So zatvorenými. Nie som si celkom istá, či by sa mi po toľkých rokoch podarilo zaspať s otvorenými. Veď ma môže ktokoľvek sledovať. Alebo nepozorovane vojsť. Ako keď nám cez balkón lozila do bytu čierna mačka od susedov. V noci.
2. Berieš si z hotelov šampóny a kondicionéry?
Ehm, all the time. Veď ich mám v podstate zaplatené, nie? A také malé šampóny sa vždy zídu. Napríklad, keď idete niekam, kde také nedostanete, ale potrebujete ich.
3. Spíš so zatiahnutými závesmi alebo žalúziami?
Nope. Závesy nemám, lebo mám strešné okná a žalúzie mám stále odtiahnuté. Teraz premýšľam, že prečo vlastne.
4. Ukradla si niekedy dopravnú značku?
Toto môže vyzerať ako poriadne čudná otázka ale moja sesternica seriózne kradla všelijaké značky odvšadiaľ, a potom ich využívala doma. Akože na skrini mala: Pozor! Nebezpečenstvo lavín. Síce to nie sú dopravné značky, ale mala som potrebu to zo seba konečne dostať.
No ale nie. Ja som zatiaľ neukradla dopravnú značku. Možno raz..
5. Používáš post-it nálepky?
Joooj, post-it nálepky sú môj život.
6. Vystrihuješ si kupóny, bez toho aby si ich použila?
Kupónom ja nikdy neprídem na chuť. Čistá somarina.
7. Bola by si radšej, keby ťa napadol medveď alebo roj včiel?
Medveď. Nenávidím včely.
8. Máš pehy?
V lete aj hej.
9. Vždy sa na fotkách usmievaš?
Snažím sa. Nie vždy to vypáli najlepšie, ale tak musíme sa mať radi takí, akí me, však?
10. Čo ťa na ľuďoch najviac rozčuľuje?
Melodramatickosť, to, že nerozumejú sarkazmu a irónii a to, že nežijú, len prežívajú.

Chcem, aby ste sa tu cítili jarne.

11. Počítaš niekedy pri chôdzi kroky?
Nieee, som príliš zamestnaná svojím bohatým vnútornym svetom a vymýšľaním somarín. (Joke.)
12. Už si niekedy stanovala?
Áno.
13. Kedy si naposledy stanovala?
Fuuha, dávno. Nedopadlo to najlepšie, lebo bola zima a pokazila som zips na stane, takže sme zamrzli. Možno takých 10 rokov dozadu. Ale išla by som zase.
14. Tancuješ niekdy aj bez hudby?
Haha, vždy. Aj teraz, keď som išla k notebooku.
15. Hryzieš ceruzky?
Nie. A nenávidím, keď to niekto robí. (Týmto pozdravujem môjho brata a spolužiaka, ktorému som nedávno požičala moje obľúbené pero. Díky.)
16. S koľkými ľuďmi si strávila tento týždeň?
Záludná otázka pre človeka, ktorý je matematický antitalent. Asi 20 spolužiakov, 10 učiteľov, dajme tomu, mamka, brat, babka, dedko, kamoška, čo sa včera vrátila z Bratislavy a nejakí náhodní epizódni ľudia... No, tvárme sa, že okolo 50-60 ľudí. Pri najlepšej viere.
Btw. To je čo za blbú otázku.
17. Ako veľkú máš posteľ?
Malú. Nedostačujúcu. Rozpadávajúcu sa.
18. Tvoja pesnička týždňa?
Joj nie. Hanbím sa.
Macklemore – Thrift shop.
19. Prekáža ti, keď chlapci nosia ružovú?
I don't care. Ak vedia ako to nosiť a pristane im to, tak budiž. Ale zase všetko s mierou.
20. Máš rada kreslené filmy?
Ale hej. Občas sadnú a pohladia na duši.


21. Aký je tvoj najobľúbenejší film?
Avengers! To môžem pozerať zas a znova a furt a stále a milujem to.
22. Kde by si zakopala poklad, keby si nejaký mala?
V Kapskom meste.
23. Čo piješ pri večeri?
Nemávame večeru. Ale už keď niečo prekusím, tak to zapijem čajom. Väčšinou.
24. Do čoho si namáčaš kuracie nugetky?
Prestaňte mi robiť chute na kracie nugetky, ktoré som ešte nikdy nemala, a teda neviem, do čoho si ich namáčam. Len viem, že raz budem. Lebo chem kuracie nugetky!
25. Tvoje obľúbené jedlo?
Bryndzové halušky! Čerstvé. Pizza a rezneeeee s americkými zemiakmi. Panebože, je Veľký piatok a tu sú samé otázky o jedle.
26. Ktoré filmy môžeš pozerať stále dookola a budú sa ti páčiť?
Marvelovky a X-menov a Harryho Pottera a Hobbita.
27. Koho si naposledy pobozkala?
Mamku? No man in my life.
28. Bola si skautka?
Hahahaha.
29. Dala by si sa nahá vyfotiť do časopisu?
Hahahaha. Nie. Sa hanbím aj sama pred sebou a nie ešte takto..
30. Kedy si naposledny napísala papierový list?
Andrejke a Frankkie na meniny tuším. Ale ľúbim listy. Kedysi som ich posielala veľa. Len sa nikomu nechce odpisovať.


31. Vieš vymeniť olej v aute?
Jasné, že nie.
32. Už si niekedy dostala pokutu za prekročenú rýchlosť?
Keby som mala vodičák, tak by som určite dostala.
33. Už ti niekedy pri jazde autom došla pohonná hmota?
Chvalabohu nie. Jaj, nemám vodičák.
34. Aký je tvoj obľúbený sendvič?
Obľúbený sendvič? Ja radšej bagetu, s kuracím mäsom, ďakujem.
35. Najlepšie raňajky?
Cereálie do mlieka! Už 12 rokov! Every morning.
36. Kedy chodievaš spať?
No približne do jednej sa vždy donútim uložiť. Samozrejme, ráno to vždy ľutujem.
37. Si lenivá?
"Panebože, rozhodne nie som!"
38. Za čo si sa ako dieťa prezliekala na karneval?
Princezná, princezná, princezná a barbie a nevesta. Tak prízemné a povrchné dieťa.
39. Aké je tvoje znamenie v čínskom horoskope?
Byvol, že vraj.
40. Koľko jazykov ovládaš?
Svoj, český, anglický a v škole mi hovorili, že aj nemecký. Nikdy som im neverila.


41. Odoberáš nejaké časopisy?
Nie. Ale mám doma dva časopisy – History a Enigma. Majú niekoľko mesiacov a stále som ich celé neprečítala. Takže u mňa časopisy nemajú zmysel. Aj keby som chcela.
42. Máš radšej lego alebo pexeso?
Aj aj!
43. Si tvrdohlavá?
A že ako s tým lezim na nervy!
44. Kto je lepší - Lucie Bílá alebo Gabriela Gunčíková?
Lukáš Adamec.
45. Pozerala si niekedy telenovelu?
Áno. A kto je bez viny, nech prvý hodí kameň. (Nehádžte, to je len fráza.) Akože, nie žeby som bola fanúšička telenoviel ale niekedy sa dá. A niektoré sú naozaj vtipné, takže budiž. Ale stále preferujem radšej nejaký dobrý seriál, nemyslite si.
46. Máš strach z výšok?
Nemám. Ale hmyz...to už je iná káva.
47. Spievaš si v aute?
Jojo.
48. Spievaš si v sprche?
Jop.
49. Tancuješ v aute?
Zase nepreháňajme.
50. Už si niekedy použila strelnú zbraň?
Nie, ale niekedy by som naozaj chcela.
A vlastne, použila som. Keď sme mali farský deň a teké tie stanovištia. Asi 6 rokov dozadu. Nič moc no.


51. Kedy si si naposledy nechala urobiť portrét u fotografa?
Keď sme sa fotili na oznamka.
52. Zdajú sa ti muzikály gýčové?
Hej ale to nemení nič na tom, že môžu byť naozaj dobré.
53. Sú pre teba Vianoce stresujúce?
Nemyslím si. Vianoce mám naozaj rada.
54. Už jsi někdy jedla pirožky? 
Asi áno.
55. Aký je tvoj obľúbený ovocný koláč?
So želatínou alebo bublaninu. Ale zjem akýkoľvek. Od mamky. ☺
56. Čím si chcela byť, keď si bola dieťa?
Bola som veľmi originálna a chcela som byť..učiteľkou! Možno by som ešte niekde našla "písomky", čo písali "moji žiaci" a "triednu knihu + klasifikačný hárok". Ach, staré dobré časy.
57. Veríš na duchov?
Myslím, že áno. Najmä v noci, keď dopozerám nejaký horor.
58. Už si niekedy mala pocit deja vu?
Mala, mala.
59. Berieš každý deň vitamíny?
Mala som také predsavzatia ale nikdy som ich nedodržala, takže nie.
60. Nosíš papuče?
Nie, nie, nie. Vždy som bosá a každý ma za to linčuje.


61. Nosíš župan?
Nie.
62. V čom spíš?
Myslím, že budem jediná ale v pyžame.
63. Prvý koncert?
Heľenine oči. Krásne spomienky.
64. Tesco, Kaufland alebo Billa?
Keďže bývam vedľa Kauflandu, nemám veľmi na výber...
65. Nike alebo Adidas?
Adidas! Deformácia od uja, ktorý bol touto značkou istý čas posadnutý. Ďakujem!
66. Chipsy alebo chrumky?
Kedy ako.
67. Oriešky alebo slnečnicové semiačka?
Kedy ako.
68. Už si niekedy počula o skupine Tres bien?
Mala by som?
69. Chodila si niekedy na hodiny tanca?
Jeidne tak na hodiny tanca štetcom. Ale pred stužkovou sme mali Kurz spoločenských tancov. Neviem síce, či to, čo sme predvádzali boli spoločesnké tance, ale rada na to spomínam.
70. Aké povolanie by mal vykonávať tvoj budúci partner?
Prekladateľ. Nepýtajte sa ma prečo, lebo neviem. (A určite nebudem mať prekladateľa.)



71. Vieš zrolovať jazyk?
Viem. A nikto iný z rodiny nevie. Stále čakám, kedy mi oznámia, že som adoptovaná.
72. Už si niekedy vyhrala v súťaži v slabikovaní?
Hm, nie. Ale môj brat vyhral. Ráta sa to? Haha, viem, že nie.
73. Už si niekedy plakala od radosti?
Určite áno. Ale nespomínam si na nič konkrétne.
74. Máš nejaké gramofónové platne?
U babky nejaké sú.
75. Máš gramofón?
Babka má ale nie taký klasický pekný ale taký čudný a škaredý.
76. Zapaľuješ pravidelne kadidlo?
Hej. A som čarodejnica a kňaz, len tak naokraj.
77. Už si niekedy bola zamilovaná?
Aj keby som bola, tak vám nepoviem.
78. Na čí koncert by si rada išla?
Horkýže Slíže. Neviem sa tam dostať!
79. Na akom koncerte si bola naposledy?
Tuším, že Smola a hrušky, ešte minulý rok.
80. Studený alebo horúci čaj?
Taký stredný.


81. Čaj alebo káva?
Káva, káva, káva!
82. Gumoví medvedíci alebo čokoláda?
Hm, nemám rada gumových medvedíkov, takže čokoláda.
83. Vieš dobre plávať?
Ako dobre? Neutopím sa. Takže som spokojná.
84. Vieš zadržať dych bez toho, aby si si zapchala nos?
Neskúšala som. Ale možno hej, na chvíľu.
85. Si trpezlivá?
Som všetko, len nie trpezlivá.
86. DJ alebo skupina na svadbe?
Asi DJ.
87. Už si niekedy vyhrala v nejakej súťaži?
Sama som prekvapená..ale áno! A za posledný rok dokonca viackrát. Aj vo vedomostnej, hahaaa.
88. Bola si už niekedy na plastickej operácii?
Nein. Ani sa nechystám zatiaľ. 
89. Máš radšej čierne alebo zelené olivy?
Fuj, olivy.
90. Vieš pliesť alebo háčkovať?
Neviem, ale chcela by som. A veľmi.


91. Ideálne miesto pre krb?
Chata uprostred lesa v zime. Joj, len si to predstavte!
92. Chceš sa vydať?
Ale čoby som nechcela.
93. Ak si v manželstve, ako dlho?
Au, podpásovka.
94. Do koho si bola na strednej škole zamilovaná?
Zamilovaná na strednej škole? Niee. Buchnutá, to hej. A do chlapca!
95. Vynucuješ si niekedy veci plačom alebo hnevom?
Nie, z toho som už vyrástla.
96. Máš deti?
Nemám. Ale niekedy mám pocit, že môj brat je moje dieťa, lebo sa oňho v podstate starám celý život. Moje zlatíčko.
97. Chceš deti?
Apsoň jedno by sa zišlo.
98. Tvoja obľúbená farba?
Červená.
99. Chýba ti práve niekto?
Mylsím, že nie. Mám každého.
100. Niečo, čo sa ti prihodilo v škole.
Veľa vecí sa mi prihodilo v škole.  

Prajem Vám peknú Veľkú noc!


2 komentáre:

  1. Čítanie tvojich odpovedí som si taaaak užila :D :D
    A musím sa vyjadriť! :D
    Bageta s kuracím mäskom :3
    V tom tvojom opise učiteľky som sa ale že úplne našla! :D Ešte dodám učiteľský zápisník, ktorý som mala mega rada a pripadala som si s ním taká dôležitá :D :D
    Aj ja spím v pyžame! :D
    Asi budeš vedieť, aká pesnička ma napadla pri 64. otázke :D :D
    Prekladateľ heeej? :D Ak nejakého spoznám, je tvoj! :D ♥
    A predposlednú otázku si nebudem brať osobne! :D Aj ty mne ♥ :D :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Vážne? To som rada :3
      Ja som nikdy nemala učiteľský zápisník a strašne som z toho bola smutná :( :D
      Veď som si na teba hneď spomenula, keď som videla tú 64! :D :D
      Dobre, dobre. Hľadá sa prekladateľ. :D ...juuuj moja, nemože priznať svoju slabosť, chápeš :D :D

      Odstrániť