streda, 15. júna 2016

3 ROKY! Oslavujeme! | áno, áno, aj súťažíme

Trochu nám to tu stagnuje, ale skončilo sa utrpenie zvané od rána do večera v knihách a ja mám zase raz o poznanie viac času na čítanie a písanie, čo ma neskutočne teší. 
A ešte o niečo viac ma teší, že vám môžem oznámiť skvelú novinu: Amazing World of Books má už tri roky! Oslavovať sme mali síce 13. júna, ale bola som odcestovaná, a tak sa k tomu dostávam až dnes. 
Tri blogové roky sú krásny vek a ja neviem vynachváliť svoje o tri roky mladšie ja, ktorému v hlave skrsla myšlienka na založenie blogu. Objavila som vďaka tomu obrovské množstvo skvelých kníh, porovnala som si svoje názory a dojmy s tými najlepšími slovenskými a českými knihomoľmi a najmä som mohla rozprávať, aj keď ma nikto nepočúval. 


Aby som nebola len taká sentimentálna, mám tu aj nejaké tie obľúbené štatistiky. K dnešnému dňu má blog 35 628 zobrazení, čo síce nie je žiadne závratné číslo ale ja som viac ako spokojná. Pravidelne sa sem vracia 87 najsamlepších čitateľov a odoberateľov, za ktorých som vďačná najviac na svete. Pri 244 publikovaných článkoch sa nachádza 658 komentárov, ktoré vedia vždy pohladiť na serdječku a za to vám ďakujem. 

A k oslavám narodenín neodmysliteľne patria aj darčeky, a preto pre vás nejaké mám:


Výherca súťaže, ktorá potrvá od 15.6.2016 do 30.6.2016 si bude môcť vybrať jednu z troch kníh na obrázku, (Elusion, Invázia do Tearlingu a Miriam) ku ktorej automaticky dostane aj záložky a iné knižné somarinky. Meno tohto výhercu vyhlásim 1.7.2016 a bude mať 48 hodín na to, aby mi odpovedal na mail. 
Súťaže sa môžu zúčastniť všetci starší ako 13 rokov s doručovacou adresou na Slovensku (som chudobná študentka). 
Výherca teda bude len a len jeden jediný.
Všetkým držím päste, na zapojenie do súťaže stačí vyplniť formulár nalinkovaný o riadok nižšie. 


Ešte vám sem pridám aj anotácie na knihy. 

Elusion
Chcete žiť v bezproblémovom svete, kde sa splní každé vaše prianie? Chcete mať možnosť vybrať si ľubovoľné miesto na Zemi či vo Vesmíre a v okamihu sa tam ocitnúť? Chcete zabudnúť na svoj reálny život a robiť, čokoľvek chcete? V tom prípade vitajte v Elusion – v dokonalom virtuálnom svete. Regan bola vždy veľkou zástankyňou Elusion, ešte aby nie – jej otec tento nový svet naprogramoval a jej najlepší kamarát Patrick teraz riadi firmu, ktorá túto snovú virtuálnu realitu vydáva. Avšak od otcovej nečakanej smrti do Elusion nevstúpila. Navyše sa začínajú šíriť zvesti, že celý program nie je taký bezpečný, ako tvrdia oficiálni predstavitelia firmy. 

A tvrdenia o jej nebezpečnosti prichádzajú aj z veľmi dôveryhodných zdrojov – napríklad od Josha, absolventa vojenskej akadémie a skvelého programátora. Regan sa pustí do vlastného vyšetrovania a postupne odhaľuje spletitú sieť lží a tajomstiev. A zistí, že bude musieť voliť medzi láskou a vernosťou… a jej rozhodnutie ovplyvní životy miliónov ľudí.



Invázia do Teralingu (Kráľovná Teralingu #2)
Kelseu Glynnovú, mladú kráľovnú Tearlingu, čaká výzva, akej dosiaľ nečelila. Zastavením zásielok otrokov do Mortmesnu nahnevala Červenú kráľovnú – brutálnu vládkyňu, ktorej moc pramení z čiernej mágie. Tá teraz posiela do Tearlingu armádu, aby ho pripravila úplne o všetko. Inváziu už nič zastaví.
Ako sa mortská armáda blíži k hlavnému mestu, Kelsea nadobúda tajomnú moc. Dokáže sa spojiť s obdobím pred Prechodom a zisťuje, že sa musí spoľahnúť na čudného, možno aj nebezpečného spojenca – ženu menom Lily, ktorá žila pred mnohými rokmi. Osud Tearlingu aj Kelseinej duše závisí práve od Lily, Kelsea však možno nebude mať dosť času, aby si to overila.


Miriam
Autentický príbeh z nedávnych slovenských dejín. 

Miriam Grossmanová nemala ľahký život. Počas Slovenského štátu prišla o svojich najbližších, ktorým sa už nepodarilo odísť do Palestíny. Jej spomienky sa spájajú s rodným domom a so susedmi, ktorí jej zachránili život. Spomienky si nechávala pre seba, nechcela nimi priťažiť synovi. Až na sklonku života sa rozhodla svoj príbeh nahovoriť do diktafónu a zanechať ich synovi, ktorého pre emigráciu vyše dvadsať rokov nevidela.


10 komentárov:

  1. Škoda, že jen na Slovensku. Každopádně gratuluji k narozeninám blogu, myslím, že statistiky jsou skvělé a všem účastníkům přeju, ať se zadaří :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tiež ma to mrzí :( ale ďakujem veľmi pekne! :)

      Odstrániť
  2. Gratulujem k narodeninám blogu, nech máš ešte hromadu ďalších článkov, komentárov, čitateľov a najmä energiu a chuť písať a tvoriť tento blog :-) Do súťaže som sa zapojila, tak uvidím, či sa na mňa usmeje šťastie :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. jej, ďakujem krasne, to iste si želám aj ja :-) ..držim palce ;-)

      Odstrániť
  3. Gratuluji moc k tak krásným číslům :-) Bohužel se nemohu zapojit :-(
    Měj se moc kásně a přeji ti ještě spoustu blogerských let!
    Mimozemšťanka z blogu www.my-ideallife.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je mi to ľúto no :/ ale veľmi pekne ti ďakujem :-)

      Odstrániť
  4. Joooj všetko najlepšie k narodeninám a nech vám úspešnosť len stúpa :3

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ó, veľká gratulácia ^.^ Nech sa ti stále darí a nech tie krásne čísla ohľadom blogu stále stúpajú :D Veľa inšpirácie k novým článkom a veľa skvelých kníh, o ktorých nám potom rozpovieš ;) Držím ti palce, nech sa ti darí♥...maj sa krásne :))

    OdpovedaťOdstrániť