utorok, 9. augusta 2016

Zamerané na.. Suicide Squad!

Budeme sa tváriť, že tento článok nepíšem len kvôli tomu, aby som sem mohla vložiť tie úžasne farebne spracované obrázky a postery, ktoré sa s týmto filmom spájajú, ok?



Na Suicide Squad som sa tešila už v podstate rok. Prečo? No lebo Joker. A lebo komixy a po istom čase aj lebo trailer a lebo HARLEY QUINN. Viac ako ja sa tešila snáď už len moja kamoška, ktorá ma v onen deň sprevádzala kinovým zážitkom z Jednotky samovrahov. 


Milujem superhrdinov a milujem filmy o superhrdinoch. Keď sa niekomu podarí primiešať k superhrdinom správnu dávku humoru a tej atmosféry, ktorá vás osobitne chytí za srdce a máte pocit, že daný film prehovára špeciálne k vám, dielo je, z môjho uhla pohľadu, dokonalé. 

A aj keď tu nejde o superhrdinov v pravom slova zmysle, povedzme si pravdu, kto by nemiloval tých zlých? Či už ide o Voldemorta, Bellatrix, Lokiho, Klausa alebo Moriartyho. Majú šmrnc a zaujímavý charakter a to je presne to, čo dobrý film potrebuje.

Verte tomu, že v Suicide Squad je neobyčajných postáv viac než dosť. Páčil sa mi Deadshot, ktorý všetko riešil s chladnou hlavou a nenechal sebou manipulovať, páčil sa mi Diablo, ktorý síce nebol až taký badass, ale rozumela som dôvodom, ktoré spolu so svojimi rozhodnutiami uvádzal. KillerCroca som sa spočiatku seriózne bála ale potom kamennú stenu, ktorú som medzi nami vystavala zrúcal svojimi vtipnými hláškami. A fajn bol rozhodne aj Boomerang so svojou nezvyčajnou úchylkou. Hej, náročky vynechávam Harley a Jokera! Veľmi som sa bála, že ma vo filme sklamú, lebo som ich žrala už od prvého traileru. Najmä Harley. Čo sa týka Jokera, Jared Leto odviedol kus dobrej práce a mne sa jeho Joker naozaj páčil. Priniesol znova niečo nové a jediné, čo ma mrzelo bolo, že nedostal viac priestoru. Viac priestoru ale dostala Harley Quinn, ktorá bola ešte lepšia, ako som čakala. Som pravdepodobne zaujatá, ale Margot Robbie by som pokojne dopriala aj Oscara. 

Celým týmto článkom sa nesnažím povedať, že je film dokonalý. Ale rozhodne nie je taký zlý, ako hovorí väčšina recenzií. Nájdete tu značnú dávku akcie, ktorá je vyvážená humornými situáciami s celkom slušnými hláškami a jeden z najlepších soundtrackov, aké som kedy počula. A to myslím celkom vážne. 

 
Malá ukážka muziky so scénami z filmu.

Zarytý fanúšik komixov však môže byť trochu sklamaný. Predsa len, priznajme si, skoro všetky filmy sú dnes robené pre peniaze a aby zaujali čo najširšiu masu divákov. Inak tomu nie je ani tu, a tak je mnoho vecí pozmenených a prerobených.

Ale pre light fanúšikov ako som ja, je Suicide Squad viac ako fajn. A pokojne by som si to pozrela znova. Zasmejete sa a vypnete. 

9 komentárov:

  1. Mne sa tento film brutálne páčil. Čítala som nejaké recenzie predtým, ako som šla do kina a obávala som sa, ale ja vôbec nie som sklamaná. Postavy super, dej tiež a parádne akčné scény aj humor :D :D
    ja zbožňujem Boy Epic - Scars, táto pesnička sa mi teda dostala poriadne pod kožu :D Počula si?
    https://www.youtube.com/watch?v=RCRXobvs9_I

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Hej, aj v mojom okolí prevláda tento názor :) :D ..snažím sa pozbierať všetky pesničky, čo sa s tým spájajú a túto som nevedela nájsť, čiže ďakujem! :D parádne sú :3

      Odstrániť
    2. Nevedela? To bolo prvé, čo som našla ja :D ale zistila som, že iný link na ňu ani na youtube nebol a tento cez mobil vôbec nejde :D

      Odstrániť
  2. Fúha, tak teraz sa na film celkom teším :D Idem dnes na to do kina s kamarátkou, aby som sa tak nenudila a ona sa na to strašne teší a teraz už celkom aj ja :D Dúfam, že to bude dobré ako hovoríš :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja dúfam, že sa ti bude páčiť! :D prajem teda príjemný filmový zážitok ;)

      Odstrániť
  3. Aj ja som ho už videla! :D A hoci nie som veľký fanúšik takýchto filmov, myslím, že bol celkom fajn. Najviac sa mi páčila Harley! ♥ A s tými soundtrackmi máš úplnú pravdu, sú peckové. Občas som sa však strácala, takže plných 100 % by som tomuto filmu nedala, no celkovo bol ako jednorázovka v pohode a zasmiala som sa :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Harley je...jak sa hovorí...top :D ..tak jasne že, na 100% to nie je ale film je to aj tak fajnový! :D som rada, že sa ti páčil :3 a vďaka soundtracku som pravdepodobne našla novú obľúbenú kapelu, takže sa vážne nemám na čo sťažovať :D

      Odstrániť
  4. Mne sa tiež dosť páčil. Teoreticky mohol byť aj lepší, ale aj tak bol super a užila som si ho. Harley bola absolútne dokonalá <3

    OdpovedaťOdstrániť